Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌ فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد در خانه با یک گل از سد فجرشهید سپاسی بگذرد و  شروع خوبی در این فصل داشته باشد.

نساجی در چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق شد برای دومین بار به برتری برسد. آنها در لیگ هجدهم با یک گل به میهمان خود ذوب‌آهن باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در لیگ نوزدهم برابر میزبان خود  گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در فصل گذشته با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم گذشتند و  حالا نیز دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی فجر را از پیش رو برداشتند. این نخستین برد نساجی در هفته اول و در خانه بود که به دست آمد. آنها همچنین برای سومین فصل متوالی مقابل تیم‌های تازه لیگ برتری شده صف‌آرایی کردند و شکست نخوردند. ماحصل سه بازی نساجی مقابل این تیم‌ها هفت امتیاز بوده است.

در طرف مقابل فجرشهید سپاسی بعد از  هفت فصل دوباره به لیگ برتر برگشت. آنها در لیگ سیزدهم در ۶ بازی پایانی خود در لیگ برتر شکست نخوردند و  پنج مسابقه انتهایی خود در خارج از خانه را هم واگذار نکردند و به سه تساوی و ۲ برد رسیدند اما این رکورد پس از هفت سال و ۹ ماه و ۲۶ روز یا به بیانی دیگر بعد از ۲۸۵۶ روز شکست.

آخرین باخت خارج از خانه آنها در مقابل سپاهان و ورزشگاه فولادشهر رقم خورد که با سه گل به طلایی‌پوشان باختند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فجر سپاسی شیراز لیگ 21 ساکت الهامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فجر سپاسی شیراز لیگ 21 تیم فوتبال نساجی مازندران فجر سپاسی شیراز لیگ 21 ساکت الهامی تازه لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که عملکرد خوبی در رویارویی‌ها با این تیم داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران در لیگ‌برتر تاکنون ۱۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج بار ذوب‌آهن و دو بار نساجی پیروز شده‌اند، ضمن اینکه چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۱ رویارویی دو تیم ۱۶ گل به ثمر رسیده است که ذوب‌آهن ۱۰ گل و نساجی شش گل در آن سهم داشته‌اند.

در پنج رویارویی دو تیم در اصفهان، ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست نساجی شده است و در سوی دیگر نیز نساجی یک بار سابقه پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر را داشته است. همچنین دو دیدار دو تیم در فولادشهر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل نیم فصل نخست نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهن و نساجی

کد خبر 749671

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال