Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که نه باشگاه‌های لیگ برتری و نه تیم امید لطمه‌ای نبینند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا که تماشاگر دیدار پیکان - نفت مسجدسلیمان بود، در پایان این بازی اظهار داشت: هفته اول لیگ بود و نوع بازی تیم‌ها طبیعی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها یک مقدار طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی برسند و امیدواریم در ادامه لیگ بازی‌های بهتری از تیم‌ها ببینیم.

وی درباره شرایط تیم امید گفت: شرایط تیم امید خوب است، ولی ما یک مقدار از رقبا عقب هستیم و تیم‌های دیگر مدت‌هاست که در اردو حضور دارند و بازی‌های تدارکاتی انجام داده‌اند. ما هم دیر شروع کردیم و هم این هفته بازیکنان را به خاطر هفته اول لیگ در اختیار نداشتیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و یک تیم خوب بسازیم. 

سرمربی تیم فوتبال امید درباره برگزاری بازی‌های این تیم در غیر از روزهای فیفا عنوان کرد: این مشکل همیشه وجود داشته است. ما یک پیشنهادی دادیم و امیدواریم که مسابقات المپیک هم در روزهای فیفا برگزار شود. بالاخره بازی‌های باشگاهی هم اهمیت دارد و متأسفانه این دوره هم مسابقات غیر از روزهای فیفا دی برگزار خواهد شد.

مهدوی‌کیا در واکنش به اعتراض باشگاه پیکان به حضور بازیکنانش در تیم امید، خاطرنشان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند که هم باشگاه‌ها و هم تیم امید لطمه نبینند و باید ببینیم که برنامه‌ریزی چطور اجرا خواهد شد.

وی راجع به سطح کیفی بازیکنان امید گفت: جوانان خوبی داریم و بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی می‌کنند. ما پتانسیل خوبی داریم، ولی باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و اردوهای خوب و بازی‌های بین‌المللی برگزار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. امیدوارم که در ماه‌های آینده این اتفاق بیفتد.

لیگ برتر فوتبال| تساوی؛ حاصل کار پیکان و نفت مسجدسلیمان

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا نفت مسجدسلیمان پیکان تهران تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا نفت مسجدسلیمان پیکان تهران برنامه ریزی تیم امید تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم