Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:27:34 GMT

پیشنهاد سید حسن نصرالله به کنفرانس وحدت اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۰۵۱

پیشنهاد سید حسن نصرالله به کنفرانس وحدت اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن نصرالله در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی در ابتدا ضمن تبریک ایام ولادت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و هفته وحدت گفت: این مناسبت که مسلمانان به عنوان هفته وحدت به آن افتخار می‌کنیم، سالگرد شفیع بزرگ ما در دنیا و آخرت و نیز نجات‌دهنده ما در دنیا و آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میلاد به عنوان مناسبتی برای اعلام همگرایی و همکاری و همبستگی بین مسلمانان قرار داده شده که عنوان آن وحدت اسلامی است. تحت این عنوان، کنفرانس‌هایی در طول سالیان مختلف به خصوص پس از برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته تاکنون در جهان اسلام و همچنین در جهان عرب، شاهد فتنه‌هایی عظیم بودیم، فتنه‌هایی که می‌توانیم بگوییم هر کدام از آنها تبعات هولناکی داشت. در این مدت روزها و سال‌های سختی را گذراندیم و برای اولین بار بود که احساس کردیم جهان اسلام و ملت‌های اسلامی و روابط بین مسلمانان به لبۀ پرتگاه رسید و نزدیک بود این روابط به طور کامل از بین برود. این چیزی بود که استکبار جهانی به سرمداری آمریکا و با طراحی رژیم صهیونیستی به دنبال آن بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: تأکیدم این است که بگویم تلاش‌هایی در راستای همگرایی مسلمانان از سال ۱۹۷۹ یعنی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت. شعارها و اندیشه‌های وحدت از همان زمان مطرح شد. این تلاش‌ها طی این سال‌های متمادی ادامه یافت و سبب تحکیم وحدت امت‌ها شد و سبب شد همگرایی زیادی بین مسلمانان شکل بگیرد.

وی افزود: در زمان بیداری اسلامی، با کنفرانس‌های متعددی که برگزار شد و مؤسساتی که در این راستا شکل گرفت، توانستیم وحدتی محکم بین شیعه و سنی شکل دهیم. با این وحدت و قدرت مبارزه، توانستیم با زلزله‌هایی که جهان ما با آن مواجه شد ایستادگی کنیم. بر خلاف برخی افکاری که می‌گویند تمام این تلاش‌های وحدت‌بخش بیهوده بود، ثمرات مثبتی در جهان اسلام داشتیم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ما امروز از مرحلۀ جنگ‌های داخلی عبور کردیم. این کار با هشیاری و بصیرت مردم، رهبران، علما و نخبگان و افراد صالح و نیز با خون شهیدان صورت گرفت، اما باید توجه داشت که توطئه و تهدید همچنان باقی است. تلاش استکبار جهانی در تفرقه‌افکنی هنوز باقیست.

وی با تأکید بر دست نصرت خدا در افزایش همگرایی امت گفت: این هدفی که در تقریب مذاهب به دنبال آن هستیم، مبارک است که رضای الهی را دنبال دارد و خداوند ما را به تحقق این هدف (همگرایی و وحدت) کمک خواهد کرد. ما باید این امید را داشته باشیم. تجربه گذشته ثابت کرد امید همگرایی و همبستگی وجود دارد، چرا که تا به حال شاهد تجربه‌های خوبی بودیم. دوم اینکه باید از نقاط قوت و ضعف در جهت وحدت استفاده کنیم و بعد به دنبال چارچوب‌ها و اقدامات جدید باشیم. وقتی چنین کنفرانسی برگزار می‌شود و اندیشه‌های مختلف در آن مطرح می‌شود، پس می‌توان به تجربه‌ها افزود. پیشنهادم به این کنفرانس ایجاد کمیته‌ای متشکل از تمام کشورهای اسلامی است. کشورها در این کمیته دیدارهای حضوری و مستقیم داشته باشند.

وی افزود: این تلاش، تلاش مبارکی است که ما باید آن را به بهترین شکل به کار ببندیم. این مسئولیت بر عهده رهبران و سیاستمداران و مجاهدین جهان اسلام است؛ جایی که در آن همیشه مورد هدف تیر تفرقه دشمنان واقع شدیم و انسجام ما همواره مورد هدف قرار گرفته است. در تمام میدان‌هایی که با هم متحد بودیم، توانستیم پیروزی‌های زیادی کسب کنیم. پشتوانۀ این پیروزی‌ها، ایمان و تقوا بود.

کد خبر 5331717 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سیدحسن نصرالله ایالات متحده امریکا هفته وحدت رژیم صهیونیستی شیعه سید حسن نصرالله کنفرانس وحدت اسلامی قرآن فعالیت های قرآنی شیعه سازمان تبلیغات اسلامی هفته وحدت تهران افغانستان مسجد قرآن کریم وحدت اسلامی ایالات متحده امریکا انقلاب اسلامی ایران داعش جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد

چری در سال ۲۰۲۳ با صادرات ۹۳۷ هزار دستگاه خودرو و دستیابی به نتایج قابل توجه به برترین برند صادرات خودرو چین تبدیل و در نهایت اعتماد بیش از ۱۳ میلیون مشتری در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفرانس تجاری بین المللی چری 2024 در 28 آوریل با حضور گسترده دلالان و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف جهان در ووهو چین برگزار شد تا فعالان صنعت خودرو در سراسر جهان شاهد گام های محکم و دستاوردهای درخشان چری در مسیر جهانی شدن باشند.

ژو شائودونگ، مدیر عامل برند چری، با ارائه گزارشی با محوریت «کاوش در عصر جدید» و استراتژی توسعه آتی برند چری اظهار داشت: هدف چری همکاری با همه فروشندگان و سرمایه گذاران در دنیا به منظور ایجاد سیستمی با قابلیت پشتیبانی از هدف فروش یک میلیون دستگاه خودرو می باشد.

وی ادامه داد: چری در سال 2023 با صادرات 937 هزار دستگاه خودرو و دستیابی به نتایج قابل توجه به برترین برند صادرات خودرو چین تبدیل و در نهایت اعتماد بیش از 13 میلیون مشتری در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

مدیر عامل برند چری یادآور شد: این دستاوردها نتیجه تلاش‌های بی وقفه نزدیک به 50 هزار فروشنده در سراسر جهان است که ارزش‌های اصلی چری را از طریق مهارت‌های حرفه‌ای و خدمات عالی خود به کاربران جهانی منتقل می کنند.

توسعه 27 ساله چری

در عصر جهانی شدن و رقابت شدید بازار، پنج سال آینده یک دوره حیاتی مرگ و زندگی برای برندهای خودروسازی چینی و همتایان جهانی آنها خواهد بود. در این چشم‌انداز چالش‌برانگیز، رشد پایدار تنها با پرورش قدرت برند قوی و قابلیت‌های بازاریابی چند وجهی حاصل می‌شود، زیرا تنها اتکا به «قیمت‌گذاری غارتگرانه» در بلندمدت قابل دوام نیست. بنابراین، چری خود را در نقطه‌ای حساس از تحول می‌بیند، که به کاوش در راه‌های جدید فراتر از رقابت متعارف برای ایجاد یک سیستم بازاریابی برند در سطح جهانی نیاز دارد.

چری در راستای ارتقای کیفیت محصول در حال ساخت نخستین پلت‌فرم هیبریدی الکتریکی در جهان است که مجهز به چهار حالت رانندگی بنزینی، هیبرید، پلاگین-هیبرید و برقی است و از پنج گواهینامه ایمنی جهانی IIHS، C-NCAP، EUCAP،JNCAP و NHTSAپیشی خواهد گرفت.

بر این اساس چری در آینده با گسترش حضور خود را در بازارهای بزرگ بین‌المللی و شرکت در فعالیت‌های رفاهی عمومی و توسعه ابتکارات بشردوستانه به تثبیت جایگاه و حفظ قدرت خود در جهان ادامه خواهد داد.

گفتنی است در این کنفرانس تجاری بین‌المللی، تجزیه و تحلیل عمیقی از آخرین پیشرفت‌های فن‌آوری چری ارائه و قدرت نوآوری قوی این برند نشان داده شد و در مراسم اهدای جوایز، از نمایندگان فروش برجسته به دلیل برتری و سخت کوشی آن‌ها تقدیر شد.

همچنین در پایان کنفرانس، آقای ژانگ گویبینگ، رئیس چری اینترنشنال تاکید کرد: هدف فروش میلیون واحدی برای سیستم بازاریابی، نه تنها چشم اندازی از نقطه عطف مهم دیگری در مسیر توسعه برند چری است، بلکه یک طرح اولیه با انتظارات بالا برای کل تیم فروشندگان است.

وی با بیان اینکه چری به دنبال ایجاد شبکه های همکاری قوی تر و کارآمدتر با شرکای فروشنده جهانی خود است، خاطرنشان کرد: موفقیت کامل کنفرانس تجاری بین المللی چری در سال 2024، آغاز یک سفر کاملاً جدید برای چری است چراکه شرکای فروشنده جهانی با همکاری یکدیگر از فرصت‌ها استفاده کرده و با رفع چالش ها، مسیر را برای آینده‌ای موفقبرای چری و همه شرکای خود هموار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند