Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری به ارائه گزارشی از وضعیت ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه طی امسال پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز جمعا ۳۴ هزار و ۵۴۲ نفر ورزشکار در استان کرمانشاه بیمه ورزشی گرفته اند.

او افزود: از این تعداد یازده هزار و ۶۲۵ نفر زن و ۲۲ هزار و ۹۱۷ نفر مرد بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با بیان اینکه این آمار به نسبت مشابه سال گذشته افزایش ۶۴.۸ درصدی دارد، اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل جمعا ۱۲ هزار و ۱۵۲ ورزشکار بیمه شده داشتیم.

قادری یادآور شد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان به دلیل واکسیناسیون گسترده علیه بیماری کرونا و کاهش محدودیت‌های ورزشی در سالجاری افزایش یافته است.

او اضافه کرد: باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه زندگی می‌کنند، بنابراین این شهرستان همواره بالاترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را بین شهرستان‌های استان دارد.

به گفته این مسئول، تعداد کل بیمه شده‌های ورزشی در شهرستان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۷۸۱ نفر است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۷۹۱۰ نفر بوده است.

قادری گفت: شهرستان‌های اسلام آبادغرب با ۱۷۰۰ نفر، جوانرود با ۱۵۶۹ نفر و کنگاور با ۱۲۴۰ نفر، پس از کرمانشاه بالاترین‌ترین آمار ورزشکاران بیمه شده ورزشی را در استان به خود اختصاص داده اند.

اودر خصوص رشته‌های محبوب بین مردم کرمانشاه طی سالجاری هم گفت: رشته فوتبال کماکان بالاترین بیمه شده‌ها را بین رشته‌های ورزشی کرمانشاه دارد، بگونه‌ای که از ابتدای امسال تاکنون حدود ۹۴۵۴ نفر در این رشته بیمه ورزشی گرفته اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه یادآورشد: بعد از فوتبال، والیبال با ۲۸۸۳ نفر و کاراته با ۲۵۸۱ نفر، دیگر رشته‌های مورد علاقه مردم کرمانشاه هستند، این درحالی است که طی سال گذشته فوتبال، کوهنوردی و ورزش همگانی بیشترین بیمه شده‌های ورزشی را در استان داشتند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند