Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خسرو آریان پور در گفتگویی با اعلام اینکه هدررفت گاز طبیعی در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از کاهش ۰/۵ درصدی است، گفت: تشکیل کارگروه اختصاصی، تدوین برنامه‌های عملیاتی، پایش برنامه‌های اجرایی و بهبود مستمر، از رویکردهای امسال شرکت در کاهش هدررفت گاز طبیعی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیه تأسیسات، تجهیزات و شبکه های گازرسانی، مطابق استاندارد های فنی و سیستمی در دوره های زمانی معین هر سال، به منظور حصول اطمینان از عدم هدررفت گاز در بخش تأسیسات و تجهیزات، مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرند.
آریان پور تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف سوخت و خاموشی به موقع هیترها در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، نشت‌یابی دوره‌ای اتصالات گاز، جمع‌آوری شیرها و علمک‌های بدون استفاده، بررسی و کاهش احتمال هرگونه خطای اندازه‌گیری در سیستم‌های مشترکین عمده و جزء بخشی از اقدامات مهم در کاهش هدررفت گاز طبیعی از طریق تجهیزات و تاسیسات گاز می‌باشد.
وی گفت: یکی دیگر از پارامترهای موثر در افزایش میزان گازهای گمشده، وجود انشعابات غیرمجاز است که در راستای صیانت از منابع ملّی، حقوق عمومی و ایمنی جان مردم، اقدامات قانونی مربوط به بازرسی، شناسایی و برخورد قضایی با متخلفین دارای انشعابات غیر مجاز به عمل می آید.
مدیر بهره برداری گاز استان، خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات این شرکت در زمینه کاهش هدررفت گاز طبیعی از طریق تأسیسات و تجهیزات، انتظار بر این است مشترکین با اعمال مدیریت مصرف و حذف مصارف غیرضرور، در پیشگیری از اتلاف انرژی گاز همراه و همیار این شرکت باشند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی مشترکین در فصول سرد سال و آمادگی برای مواجهه با شرایط بحران احتمالی ناشی از شرایط آب و هوایی در نیمه دوم هر سال، اقدامات فنی و پیشگیرانه از جمله بازدیدهای میدانی، مقاوم سازی شبکه های گازرسانی، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی، سرویس و تعمیرات اساسی تاسیسات در شرایط آب و هوایی مناسب و غالباً در نیمه اول سال انجام می شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی گاز رسانی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی گاز رسانی گاز آذربایجان شرقی گاز رسانی گاز هدررفت گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود 2300 دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2301 دلار و 26 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به 2309 دلار و 60 سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف 2 درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم 0.23 پایین آمده و به 105.39 رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با 0.47 درصد افزایش به 26 دلار و 96 سنت رسید. پلاتین هم با 0.40 درصد افزایش 958 دلار و 56 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/63

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • تورم در ترکیه به ۷۰ درصد رسید
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی