Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:57:25 GMT

سوله ساماندهی متکدیان در قزل‌حصار راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۱۳۵

سوله ساماندهی متکدیان در قزل‌حصار راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، غفور قاسم پور بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان کرج با اعلام این خبر افزود: بدنبال اجرای طرح جمع آوری متکدیان در شهر تهران با توجه به نزدیکی این استان و گسیل متکدیان به شهر کرج مقرر شده است تا در اسرع وقت معاونت خدمات شهر شهرداری کرج جلسه مشترکی را با معاونت خدمات شهر شهرداری تهران تشکیل داده و هم افزایی های لازم جهت ساماندهی وضعیت موجود صورت گیرد چراکه در این رابطه مقام محترم عالی دولت در استان تاکید ویژه ای دارند که هر چه سریع‌تر ساماندهی متکدیان در سطح شهر صورت بگیرد و شاهد هنجار شکنی در سطح شهر نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم پور با بیان اینکه ساماندهی متکدیان از سطح شهر کار یک دستگاه و دو سازمان نیست و ارگان‌های متعددی در این زمینه مسئول هستند اضافه کرد: تنها با تقسیم وظایف و رفع تمامی موانع بین دستگاهی است که می‌توان چهره کلانشهر کرج را از حیث حضور متکدیان پاکسازی کرد.

وی افزود: در جلسه ویژه ای که به همین منظور در فرمانداری کرج تشکیل شد؛ پس از بررسی آخرین وضعیت ساماندهی متکدیان در شهرستان کرج مقرر شد تا معاونت خدمات شهر شهرداری کرج محل ماده ۱۶ در قزلحصار را جهت ساماندهی متکدیان با ایجاد سوله‌های مناسب راه اندازی کند.

وی افزود: پس از راه اندازی این سوله در قزل‌حصار کرج، نمایندگان فرماندار از این محل بازدید و مشکلات را احصا و به دبیرخانه اعلام خواهند کرد تا موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و چهره شهر از حضور متکدیان پاکسازی شود.

وی همچنین بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری بین دستگاهی تاکید کرد و افزود: مسئول ستاد ساماندهی متکدیان در شهرستان کرج معرفی شده است و دستگاه‌های متولی امر ملزم به همکاری لازم برای پاکسازی شهر از چهره متکدیان هستند.

قاسم پور در پایان از شهرداری کرج خواست تا با توجه به قرارگرفتن در آستانه فصل زمستان و سرما هر چه سریع‌تر مقدمات راه‌اندازی گرمخانه آقایان در شهر کرج فراهم شود.

کد خبر 5331723

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرج شهرداری کرج ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا ایلام زلزله همدان عکس استانها ساماندهی متکدیان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک