Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی می گوید تیمش امروز از تک موقعیت ها استفاده نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید حریف آمده بود فقط دفاع کند و در اتفاقات فوتبالی اگر بتواند به ما ضربه بزند.

به گزارش طرفداری، مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت:

پیش بینی این مدل بازی را کرده بودم، بازیکنان با تجربه‌ای که دارند راه بستن بازی را بلد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف آمده بود فقط دفاع کند و در اتفاقات فوتبالی اگر بتواند به ما ضربه بزند. در این مدل بازی ها گل و موقعیت گل کم دارد اگر بازیکنان ما از تک موقعیت‌ها استفاده می کردند برنده می شدیم.

حسینی ادامه داد:

بازی را با بازیکنان با تجربه و پختگی که داشتند برای بازیکنان ما سخت کردند. آنقدر موقعیت درست کردیم که بتوانیم گل بزنیم اما از تک موقعیت‌ها استفاده نکردیم وگرنه برنده مسابقه می شدیم. بازیکنان در زمین خیلی انرژی گذاشتند و اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی هاست. در ادامه تیم ما می تواند شکل بهتر از این هم بگیرد.

سرمربی تیم پیکان در مورد چالش بازیکنان جوان برای حضور در تیم امید عنوان کرد:

تیم ما یکی از کم هزینه‌ترین تیم های لیگ است. اساس تیم ما بر روی جوانان است اگر بخواهیم سه بازیکن به تیم امید چه کنیم؟ در روزهای فیفا این مسابقات نیست. تیم ثروتمندی با کادر بزرگ بازیکن نیستیم. بازیکنان تیم خود را از لیگ یک و لیگ دو گرفتیم و بازیکنانی که از فصل پیش در اختیار داشتیم.  باید این مسائل هم لحاظ شود.  باشگاهی که روی جوانان سرمایه گذاری کرده است نباید ضربه بخورد. در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که  نه تیم امید ضربه بخورد و نه تیم پیکان  که تیمی جوان و کم هزینه است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران