Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «روح الله عباس پور» در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز - سه‌شنبه - کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: دستور کار اول کمیسیون بررسی لایحه مربوط به زیرساخت شبکه مادر مخابراتی بود؛ براساس این لایحه دولت درصدد انتقال تمام زیرساخت‌های فن آوری ارتباطات مانند کانال‌ها، کابل‌ها و..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از شرکت مخابرات به شرکت ارتباطات زیرساخت است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: اعضای کمیسیون نظرات خود درباره این لایحه را مطرح کردند و مقرر شد که  تصمیم گیری درباره  این لایحه به جلسات آینده موکول شود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی راهکارهای رفع ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو بود؛ در این نشست پیشنهادات نمایندگان درباره منشا ارز موردنیاز برای واردات خودرو مورد رسیدگی قرار گرفت.

عباس پوربا اشاره به پیشنهادهای نمایندگان در این باره افزود: یکی از اعضای کمیسیون پیشنهاد داد، منشا ارز برای واردات خودرو، خارجی باشد به این معنا که از ارز ایرانیانی که خارج از کشور شاغل هستند اما امکان انتقال ارز به کشور را ندارند مانند اساتید دانشگاه، بتوان خودرو وارد کشور کرد.

وی افزود: رای گیری و تعیین تکلیف طرح ساماندهی صنعت خودرو به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن شورای نگهبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن شورای نگهبان کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه اول این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد. 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای جمع‌بندی درباره بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تشکیل شد.

وی توضیح داد: کمیسیون تلفیق در آخرین جلسه خود تصمیم به تشکیل کمیته‌های تخصصی گرفت، کمیته‌های تخصصی در جلساتی بخش‌های مرتبط با لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و به هیات رئیسه تلفیق ارائه کردند. امروز گزارش جمع‌بندی در کمیسیون و با حضور نماینده دولت بررسی و تصویب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق برای ثبت پیشنهادات نمایندگان بارگذاری می‌شود لذا احتمالا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی در پایان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تغییرات اندکی در بخش دوم لایحه بودجه اعمال کرده و تغییرات محسوس نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • حامیان گشت ارشاد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو