Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با تبریک آغاز هفته وحدت، گفت : نامگذاری این هفته توسط امام راحل (ره) همانند آبی روی آتش توطئه گران برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی بود و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

او با بیان اینکه شیعه و سنی دارای مشترکات زیادی هستند، گفت : وحدتی که امروز بین شیعه و سنی وجود دارد، عقلانی و شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با اشاره به وجود پیروان مذاهب مختلف در کرمانشاه از جمله شیعه و سنی، افزود: کرمانشاه نمونه بارز و ارزشمند وحدت بین اقوام و مذاهب در ایران است که سالهاست بدون هیچ اختلافی در کنار هم زندگی می‌کنند.

او افزود: در حال حاضر بین شیعه و سنی در کرمانشاه وحدتی مثال زدنی وجود دارد و مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

رنجبر با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش فرهنگ اخلاق محمدی (ص) در جامعه، گفت: در دنیای متلاطم و در میان بداخلاقی‌ها و بدعهدی‌های امروزی، جهان و انسان تشنه اخلاق محمدی (ص) است.

او ادامه داد: اگر بتوانیم در زندگی روزمره خود، فضای اداری، خانوادگی و محیط کار و در هر نقطه و مکانی متخلق به اخلاق محمدی شویم، بسیاری از مشکلات و مسائل زندگی ما از بین می‌رود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جامعه امروز محتاج به اخلاق پیامبر مهربانی‌ها است، گفت: هرچقدر بتوانیم این اخلاق را ترویج کنیم، به داشتن جامعه‌ای با مشکلات کمتر کمک کرده ایم.

او به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌هایی در شهرستان کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت اشاره کرد و افزود: تا پیش از شیوع بیماری کرونا در دو منطقه بیلوار و کوزران کرمانشاه هرساله به مناسبت این هفته برنامه‌های بسیار خوبی برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا از حدود دو سال قبل این برنامه‌ها تاحدودی متوقف شده است.

رنجبر ادامه داد: طی روز‌های اخیر مردم و مسئولان این مناطق درخواست داشته‌اند که این برنامه‌ها را امسال با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنند.

او با بیان اینکه علاوه بر این دو منطقه در تعدادی از مساجد مناطق اهل سنت شهر کرمانشاه نیز قرار است برنامه‌هایی برگزار شود، گفت: تلاش داریم تا در این هفته با همفکری و هم اندیشی بتوانیم با برگزاری برنامه‌هایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی این ایام را زنده نگه داریم و نگذاریم چراغی که امام (ره) آن را روشن کرده اند، کم نور شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: در این هفته دیدار با چهار خانواده شهید اهل سنت و اهل شیعه با حضور ائمه جمعه در کرمانشاه را خواهیم داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هفته وحدت شیعه و سنی فرماندار کرمانشاه بین شیعه و سنی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران