Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان روز سه شنبه در آیین افتتاح این خوابگاه دانشجویی اظهار داشت: عملیات ساخت این خوابگاه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و برای احداث آن بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: این خوابگاه دارای پنج هزار مترمربع زیربنا بوده که در سه طبقه و ۱۹۰ اتاق ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان ظرفیت این خوابگاه را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این خواابگاه، امکانات لازم برای معلولان جسمی حرکتی نیز پیش بینی شده است.

طالبی اضافه کرد: این خوابگاه با بهترین و مدرن‎ترین مصالح ساخته شده و توان تحمل زلزله بالای هشت ریشتر را نیز دارد.

امام جمعه سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه مرکز تعلیم و تربیت و انسان سازی است که خدمت به این بخش، توسعه، پیشرفت و آبادانی را در پی دارد.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: استان کردستان ظرفیت‌ها و منابع خدادادی بسیاری را در اختیار دارد که امیدواریم دولت سیزدهم از این امکانات جهت ارتقای مراک زعلمی و آموزشی استان بهره بگیرد.

امروز همزمان با افتتاح خوابگاه دانشگاه کردستان ۲ خوابگاه دیگر متعلق به دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی سمنان نیز که به همت بنیاد ۱۵ خرداد احداث شده بودند، با دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوابگاه ستاد اجرایی فرمان امام کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم