Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان یزد گفت: به مناسبت هفته وحدت ایستگاه مشاوره حقوقی و قضایی با حضور مسئولان قضایی استان در منطقه صدرآباد برپا می‌شود. خبرگزاری میزان - حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان یزد با عرض تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: به همین مناسبت ایستگاه مشاوره حقوقی و قضائی با حضور مسئولان قضائی استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این ایستگاه مشاوره حقوقی و قضائی سه شنبه ۲۷ مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمیه واقع در بلوار صابر یزدی، خیابان اندیشه بر پا می‌شود.
عباس زاده تصریح کرد: در این ایستگاه رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان یزد، معاونین دادگستری کل استان و تعدادی از قضات دادسرا، دادگاه‌های شهرستان یزد و محاکم تجدید نظر استان به ارائه مشاوره و اراشد قضائی می‌پردازند.
مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان یزد افزود: همچنین تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه نیز در این ایستگاه حضور و پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهند بود.
عباس زاده، با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان به دو طریق حضوری با استفاده از ظرفیت مساجد محل و اینترنتی انجام گرفته است، گفت: اولویت با کسانی است که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، اما با توجه به حضور مسئولان قضائی استان زمینه جهت استفاده حداکثری از مشاوره قضایی فراهم خواهد بود.
وی افزود: برپایی ایستگاه‌های مشاوره حقوقی و قضائی در سطح محلات از برنامه‌های فصلی دادگستری کل استان است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد برگزار می‌شود.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات حقوقی ۹۰ نفر در جریان ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی   انتهای پیام/ برچسب ها: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم دادگستری یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم دادگستری یزد ایستگاه مشاوره حقوقی دادگستری کل استان حضور مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره