Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله امروز در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی سخنرانی کرد.

به گفته دبیر کل حزب الله، تلاش‌هایی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برای همگرایی مسلمانان در سراسر جهان اسلام انجام شده است تا حد زیادی به تحقق انسجام و وحدت کمک کرده تا از مرحله درگیری فرقه‌ای بگذریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد:  آنچه قبل از بهار عربی ایجاد شد و گفت‌وگوها، تلاش‌های فکری، جلسات و چارچوب‌هایی که تشکیل شده بود، توانست پایه‌ای قوی و منسجم به ویژه بین اهل سنت و شیعیان ایجاد کند.

دبیر کل حزب الله گفت: امروز ما مرحله‌ای را که در آن تهدید به درگیر شدن با جنگ‌های فرقه‌ای بودیم، رد کردیم که این امر با یاری خدا، آگاهی، بصیرت و حضور افراد صادق و خون شهدا محقق شده است.

سید حسن نصرالله افزود: توطئه هنوز ادامه دارد و تلاش آمریکا در این زمینه همچنان ادامه دارد. این مستلزم آن است که همه ما بنشینیم و دوباره برنامه‌ریزی کنیم  به این امید که به هدف مورد نظر برسیم.

دبیر کل حزب الله گفت: ما باید از گذشته استفاده کنیم. از تجربیات قبلی بهره مند شویم. کارهایی را که بی فایده بود، کنار بگذاریم، از آنها دور شویم و سعی کنیم به دنبال چارچوب‌ها و ایده‌های خوبی باشیم و باید فرصت این کار فراهم شود.

نصرالله تاکید کرد: ما همیشه در تیررس حملات هستیم و خطرناک‌ترین حمله علیه ما، حمله به همگرایی، هماهنگی و همکاری میان ما است و باید گفت ما وقتی متحد شویم، پیروز می‌شویم.

وی ادامه داد: ما باید از تجربیات گذشته و دستاوردهای سال‌های گذشته استفاده کنیم و این را یک اولویت اصلی در سطح امت برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن و متحد شدن بدانیم و بر پایه آن گام‌ها برای مرحله پیش رو را انتخاب کنیم.

دبیر کل حزب الله همچنین شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی را به ایجاد کمیته‌ای متشکل از تمام کشورهای اسلامی دعوت کرد و گفت که با این تشکیل این کمیته، کشورهای اسلامی می‌توانند دیدارهای حضوری و مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر کل حزب الله کنفرانس وحدت دبیر کل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبداللهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توقع از همه مسئولین خاصه مسئولین قضایی، انضباط کاری، وقت‌شناسی و معطل نکردن مراجعین به دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بازداشت کردن افراد آخرین کار است و ما در دستگاه عدلیه باید تلاش کنیم افرادی را که مرتکب خطا و جرمی شده‌اند، اگر ضرورت اقتضاء نکرد به زندان نفرستیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه یادآورشد: اولین ملاک قضات در دستگاه عدلیه اقتدار است، یاحکمی صادر نمی‌شود یا اگر صادر شد بدون هیچ گونه رودربایستی اجرایی شود.

عبداللهی افزود: اگر احکام قضایی قطعیت یافته و در مقابل قاضی قرار گرفت نسبت به اجرای آن هیچ تعللی نکنند، چنانچه تعللی در اجرای حکم انجام شود ممکن است ثبات و اقتدار نظام آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: تاکیدات ریاست قوه قضائیه در درون و بیرون از مجموعه دستگاه قضائی بر صیانت است، اگر چه فردی حریم ها و حرمت‌ها را شکست و در انجام به وظایف محوله خودش کوتاهی کرد برخورد با وی به عنوان یک راه مقتدر مبارزه با فساد ضروری است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: مبارزه با فساد و قائل نبودن تبعیض در مکتب دستگاه عدلیه حرام است و یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که همواره رئیس قوه قضائیه به آن تاکید کرده و در سند متعالی قوه نیز نسبت به آن تاکید شده است این موضوع است.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری تامین امنیت روانی در سطح جامعه است چرا که (جهش تولید، با مشارکت مردم) جز با امنیت روانی و آرامش روانی میسر نیست.

عبداللهی تصریح کرد: هر کسی، در هر لباس و جایگاهی بخواهد امنیت روانی جامعه را به هم بریزد، دستگاه قضائی در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی در مقابل او خواهند ایستاد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر وحدت در جامعه این چنین اذعان داشت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. 

وی تاکید کرد: در طول سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌ایم که نسبت به وفاداری به خون شهدا و تاسی در ولایت‌مداری پایبند هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است