Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون و رسول خادم قهرمان مسابقات کشتی آزاد سه شنبه به اندیکا سفر کردند و در میان مردم زلزله زده حضور یافتند.

این ۲ هنرمند و ورزشکار حرفه‌ای کشور به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده به اندیکا سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج زمین لرزه در فاصله زمانی ۱۲ تا ۱۹ مهرماه در اندیکا با مرکزیت قلعه خواجه رخ داد؛ بزرگترین این زلزله‌ها ۵،۷ ریشتر شدت داشت که طبق برآورد اعلام شده بر اثر وقوع زمین لرزه‌های اخیر در شهرستان اندیکا ۹۸۰ واحد مسکونی نیاز به تخریب و بازسازی و یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در این منطقه نیز نیاز به بهسازی دارند.

همچنین ۶۰۰ مکان نگهداری دام در این شهرستان که بر اثر زلزله دچار آسیب شدند باید بازسازی شوند؛ براساس آخرین گزارش زلزله‌های اخیر پنج هزار میلیارد ریال به شهرستان اندیکا خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی