Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:44:34 GMT

دو انتصاب در شهرداری شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۸۵۳

دو انتصاب در شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احسان اصنافی با صدور حکمی رضا جاویدی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز منصوب کرد.

شهردار شیراز در حکم انتصاب رضا جاویدی به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، بر برنامه‌ریزی و به کارگیری شیوه های مناسب به منظور اطلاع رسانی و تبیین اهداف، سیاستها، وظایف و فعالیتهای شهرداری برای آگاهی عموم مردم یا مخاطبان خاص تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت معرفی، تبلیغ و تصویرسازی مثبت از شیراز در عرصه داخلی و بین المللی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی – ایرانی و سیاست گذاری، برنامه ریزی و بسترسازی برای ایجاد و تقویت ارتباطات چند سویه و تعامل مدیریت شهری با نخبگان، اقشار خاص و عموم مردم را از جمله مهمترین ماموریت های وی برشمرده است.

از جمله سوابق سرپرست جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز می توان به مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، خبرنگار و دبیر خبر هفته نامه فرهنگی اجتماعی شهرراز، مسئول اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس، مدیر کانون بسیج رسانه مرکز استان و معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اشاره کرد.

سعید زارع، به‌عنوان مدیر کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز منصوب شد

شهردار شیراز همچنین با صدور حکمی سعید زارع را به سمت سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز منصوب کرد.

در حکم انتصاب  ابلاغ دستور شهردار به اشخاص (حقیقی و حقوقی) و همچنین مجموعه شهرداری و پیگیری آنها طبق دستور و رسیدگی و تطبیق مصوبات و دستور کتبی مقامات مسئول مناطق، مدیریت ها، معاونت های و سازمان های وابسته با سایر قوانین لازم الاجرا را از جمله مهمترین ماموریت های وی برشمرده است.

همچنین شهردار شیراز موارد دیگری همچون ثبت لوایح و کلیه نامه‌های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیون‌های فرعی زیرمجموعه آن، تنظیم و ارائه پرونده ها و گزارش و نشریات و مکاتباتی که شهردار باید ملاحظه و امضا نماید و اعاده آنها از طریق امور اداری به مراجع ذی ربط را از ماموریت‌های وی عنوان کرد.

ایجاد هماهنگی بین معاونت ها، مناطق و سایر حوزه های شهرداری جهت انجام وظایف و ماموریت ها، برنامه ریزی و راهبری جلسات شورای معاونت‌ها، مناطق و سازمان ها و برگزاری جلسات دوره ای حوزه های صف و ستاد به منظور رفع مشکلات و ایجاد هماهنگی بیشتر نیز از دیگر ماموریت های این اداره کل عنوان شده است.

گفتنی است از جمله سوابق سرپرست جدید اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز می توان به مدیر حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز دوره چهارم، مدیر حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم، مشاور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، دبیر هیئت انظباطی و کمیته رسیدگی به تخلفات رانندگی و کارشناس شورای اسلامی شهر شیراز اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصاب شهرداری شیراز شورای شهر سعید زارع رضا جاویدی احسان اصنافی شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز برنامه ریزی ماموریت ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار