Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف پایدار روز سه شنبه با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، رصد سیستمی فعالان تجاری در این سامانه‌ها به ویژه در بخش عمده فروشی و شرکت‌های پخش کالاهای اساسی مشمول ثبت در سامانه‌ها، با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در فرایند بازرسی‌های میدانی و سیستمی از واحدهای پخش، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه روغن نباتی در احجام مختلف، پرونده تخلفاتی برای واحد متخلف تشکیل و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی، به میزان ۲۸۰ میلیون ریال جریمه شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، تصریح کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

پایدار از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

کد خبر 5331360

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی روغن خوراکی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا ایلام زلزله همدان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد : سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود : بیشترین شدت بارش‌ها طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت : روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد. شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود