Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:55:53 GMT

نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۸۸۱

نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت

کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود نام برنده توپ طلای 2021 را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برنده توپ طلا در حالی چند روز دیگر مشخص می‌شود که امسال برخلاف اکثر سال های گذشته شاهد رقابت بسیار نزدیکی بین فوق ستاره های دنیای فوتبال برای برنده شدن این جایزه خواهیم بود.

 

در واقع با توجه به اتفاقاتی که طی یک سال اخیر رخ داده می‌توان از ستاره هایی نظیر لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، جورجینیو و انگولو کانته به عنوان اصلی‌ترین بخت های برنده شدن این جایزه نام برد؛ هرچند که نباید نام کریستیانو رونالدو را هم فراموش کرد که اخیراً مدیر برنامه اش یعنی خورخه مندس او را شایسته توپ طلا دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما با توجه به دستاوردهایی که ستاره تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی طی یک سال گذشته داشته و موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو شده، بسیاری جورجینیو را شایسته کسب توپ طلای 2021 می دانند اما کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود ادعای دیگری را مطرح کرده است.

 

این نشریه ایتالیایی در یک مطلب به نوعی اعتراضی ضمن فاش کردن نام لیونل مسی به عنوان برنده جایزه توپ طلا در سال 2021 نوشته است: "او کم تر از جورجینو جام برده اما در 29 نوامبر توپ طلا را دریافت خواهد کرد.

 

در واقع این روزنامه معتقد است که فوق ستاره آرژانتینی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد نه به خاطر اینکه بهترین بوده بلکه به این دلیل که نام او لیونل مسی است. کوریره تاکید کرده که جورجینیو بیش از هر فرد دیگری شایسته بردن توپ طلا بوده اما نهایتاً مسی این جایزه را از آن خود خواهد کرد.

 

 

 

 

با توجه به این ادعا لیونل مسی که چندی پیش با تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی کوپا آمه ریکا دست یافته بود هفتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد و جورجینیو بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو از کسب این جایزه فردی بزرگ باز خواهد ماند.

پاری سن ژرمن چلسی جورجینیو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن چلسی جورجینیو لیونل مسی لیونل مسی توپ طلای توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیروز همراه همسرش از خط تولید یک نوشیدنی هیدراته جدید دیدن کرد. 

ستاره اینتر میامی یکی از کسانی است که در تولید نوشیدنی هیدراتاسیون جدید از برند آنتونی برندز، نقش دارد. محصولی که در تابستان (16 ژوئن) رونمایی خواهد شد. شرکت معروف تولید کننده نوشیدنی که حالا لیونل مسی را نیز با خود دارد. مسی سال هاست که برای پپسی نیز تبلیغ می کند.

او با انتشار ویدیویی از خود در کارخانه نوشت: «ما سخت در حال آماده شدن برای راه اندازی نوشیدنی هیدراتاسیون جدید خود هستیم زیرا هیدراتاسیون برای همه بسیار مهم است و می خواهیم مطمئن شویم که آن را به درستی دریافت می کنیم. ما به تازگی از تأسیساتی که در آن پیشرفت پروژه مشخص بود، برگشتیم و به خوبی فهمیدیم که نسل بعدی نوشیدنی هیدراتاسیون من چگونه ساخته می شود.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم