Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:45:48 GMT

محمد خرمگاه: بازی سختی با ذوب آهن داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۰۲۵

محمد خرمگاه: بازی سختی با ذوب آهن داریم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اولین بازی لیگ، سخت‌ترین دیدار لیگ است و امیدواریم بتوانیم به هواداران صنعت نفت هدیه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: امیدوارم فردا میزبان خوبی برای ذوب‌آهن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی بازی خوبی برای صنعت نفت می‌کنیم تا در نهایت نتیجه بگیریم. علیرضا منصوریان در یک هفته گذشته بیمار بود، تمرینات را به صورت آنلاین زیر نظر داشت.

وی افزود: می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی داریم، تیمی که کادر فنی و مربی بسیار خوبی دارد. امیدوارم بازی به گونه‌ای شود که مردم از نتیجه راضی باشند و لذت ببرند. تنها نکته‌ای که اذیت‌مان کرد، دیر شروع شدن تمرینات بود، اما خدا را شکر می‌کنیم بازیکنان خوبی داریم و همه می‌خواهند در خدمت تیم باشند. آنها همت و تلاش بیشتری می‌کنند، به همین دلیل فردا آمادگی خوبی برای بازی داریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: امیدواریم در اولین بازی لیگ هدیه‌ای خوبی به هواداران بدهیم. به بازیکنان گفتیم سخت‌ترین بازی لیگ اولین بازی است. به امید خدا بازیکنان با همان انگیزه تلاش خواهند کرد تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

کد خبر 530005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند