Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:39:43 GMT

اعتراض به نتایج انتخابات حق همگان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۱۳۱

اعتراض به نتایج انتخابات حق همگان است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «حسن ناظم» سخنگوی مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق روز سه شنبه در یک نشست خبری بر حقوق همگان در اعتراض به نتایج اولیه انتخابات در چارچوب مراحل قانونی آن تأکید کرد.

وی اعلام کرد که هدف همه کسانی که در انتخابات عراق شرکت کرده‌اند را خدمت به کشورشان ارزیابی کرد و افزود: اعتراض به نتایج انتخابات حق تضمین شده برای همه در چارچوب‌های قانونی مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی الکاظمی تصریح کرد: دولت تاکنون برای حمایت از روند دموکراتیک در کشور تلاش کرده است.

وی در ادامه به بازداشت تروریست «غزوان الزوبعی» مغز متفکر بمب‌گذاری‌های مرگبار در عراق اشاره کرد و گفت: الکاظمی شخصا بر عملیات بازداشت این جنایتکار نظارت داشت.

حسن ناظم در بخش دیگری از سخنانش به آغاز عملیات اجرایی ساخت مدارس اشاره کرد و افزود: هیئت دولت تصمیمی جدی برای تصویب دستورالعمل‌ها و آغاز عملیات اجرایی ساخت مدارس گرفته است و همچنین ۳ میلیارد دینار به ادارات آب در استان‌های مختلف تخصیص داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی نخست وزیری عراق مصطفی الکاظمی حسن ناظم انتخابات عراق ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟