Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پایان این دیدار اظهار داشت: بسیار خوشحالم که لطف خدا شامل حال ما شد تا یک فصل دیگر در لیگ برتر حضور داشته باشیم و از جذابیت‌ها و قشنگی‌های فوتبال لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که ویروس کرونا از بین برود و تماشاگران دوست‌داشتنی ما بتوانند به ورزشگاه برگردند. امیدوارم شرایط طوری باشد که در مسابقات از هواداران استفاده کنیم.

کمالوند گفت: همه از شرایط نفت مسجد سلیمان باخبر هستند. امروز ۱۱ بازیکن، مردانه برای اولین بار کنار هم بازی کردند. حدود ۲۰ روز است که تمرینات را آغاز کردیم و تمام حریفان از جمله حریف امروز ما بالای ۲۰ بازی تدارکاتی انجام داده‌اند. فصل بدنسازی که اصلا نداشتیم و تا ۲ روز پیش دنبال جذب بازیکن و تیم بستن بودیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امروز یک امتیاز بگیریم. باید از نماینده محترم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم. همچنین شورای تأمین و فرماندار که واقعا در این چند روز برای تیم سنگ تمام گذاشتند و کار عجیبی را انجام دادند.

او افزود: خیلی سخت است که یک تیم برای حضور در لیگ برتر ظرف ۲۰ روز آماده شود. تیم ما فقط ۲ بازیکن از سال قبل دارد و ۹۲ درصد تیم تغییر کرده است. یک امتیاز بازی با پیکان برای ما حکم پیروزی را دارد و امیدوارم در ادامه لیگ برتر موفق باشیم.

بیشتر بخوانید

پیکان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر / توقف پیکان در نخستین ایستگاه لیگ بیست و یکم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان