Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی بهاری عصر سه شنبه در بازدید از مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند با بیان اینکه سال گذشته به دلیل کمبود مکان مشکلاتی در این زمینه داشتیم، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید تلاش کنند تا در آستانه شروع فصل سرما از میزان مشکلات با برنامه‌ریزی مناسب کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته جاری جلسه‌ای در استانداری برای ایجاد هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، افزود: مسئولان این مرکز باید علاوه بر اعلام نیازهای خود، برای فراهم کردن مکان بیشتر برای ساماندهی متکدیان در فصل سرما هماهنگی لازم را با دیگر دستگاه‌ها باید انجام دهند.

امیر آبادی مسئول مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه چند روز قبل بازدیدی از نقاط مختلف شهر که این افراد شب را در آنها می‌گذرانند، داشته‌اند اقامت این افراد را بیشتر در شمال شهر اعلام کرد.

وی گفت: افراد متکدی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند و کسانی که به طور حرفه‌ای تکدی گری می‌کنند به دادگستری معرفی می‌شوند.

محمد زاده معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند هم از نبود هماهنگی بین دستگاه‌های مربوط برای مراقبت و انجام اقدامات دیگر در این باره انتقاد کرد.

علی حسن پور نماینده فرماندار بیرجند با تاکید بر اینکه باید فرماندهی واحدی در مرکز استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وجود داشته باشد، گفت: تا مسئولان نگاه حل مسئله بر اساس اولویت بندی نداشته باشند درک و فهم صحیحی برای رفع آسیب‌های اجتماعی وجود نخواهد داشت و فرمانداری باید هماهنگی بین دستگاه‌ها را به وجود آورد.

کد خبر 5331818

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بیرجند استانداری خراسان جنوبی عباس بهاری ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه ایلام شیوع کرونا زلزله همدان زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور