Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:11:48 GMT

جو وحشتناک استادیوم ریاض پیش از دربی آسیایی!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۵۱۲

دقایقی بعد بازی الهلال و النصر در ورزشگاه کینگ سعود یونیورسیتی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی ریاض یکی از مهمترین بازیهای فوتبال آسیاست که این بار در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و از این جهت حساسیت آن به بیشترین حد خود رسیده است. همچنین باتوجه به واکسیناسیون، امکان حضور تماشاگر در ورزشگاه هم وجود دارد تا شرایط برگزاری مسابقه به حساسترین شکل خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

این بازی در ورزشگاه دانشگاه سلطنتی ریاض برگزار می‌شود که استادیوم خانگی الهلال محسوب می‌شود؛ همان ورزشگاهی که آبی پوشان عربستانی سال 2019 با پیروزی بر اوراواردز قهرمانی را در آن جشن گرفت.

 

 

 

 

الهلال در این بازی نسبت به دیدار مقابل پرسپولیس تغییری ندارد و با ترکیب هجومی خطرناکش به مصاف النصر می‌رود. از آن طرف حضور تالیشکا، عبدالرزاق حمدالله و عبدالفتاح عسیری در خط حمله النصر سبب شده تا این تیم خط حمله ای آتشین را در اختیار داشته باشد.

 

دربی عربستان همچنین محل دیدار پدرو امانوئل داسیلوا و لئوناردو ژاردیم دو سرمربی پرتغالی شاغل در فوتبال آسیا هم هست که امشب می‌توانند شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

 

 

طبق اعلام ای اف سی تقسیم بندی تماشاگران برای این بازی 50-50 خواهد بود که طرفداران دو تیم خیلی زود تمام بلیتها را پیش خرید کردند. حالا تصاویر و ویدیوهای مخابره شده از ریاض حاکی از آن است که جو ویژه ای در ورزشگاه شکل گرفته و طرفداران دو تیم با حرارت مشغول تشویق هستند.

 

عربستان النصر عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!