Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی مدیر مدرسه عالی دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل‌سنت زاهدان   در نخستین روز هفته وحدت در همایش وحدت با حضور نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، علما و سران و بزرگان طوایف اظهارداشت: بزرگترین محور وحدت سیره حضرت رسول (ص) و قرآن است که بهترین راهنمای ما در این زمان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برترین تعلیم از آن قرآن کریم بوده لذا اشتباهاتی که در بقیه ادیان به وجود آمده ناشی از تحریف کتب مقدس است، اما این کتاب محفوظ از تغییر بوده و خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان خاطرنشان کرد: محور وحدت همین قرآن است چراکه پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند چگونه می‌توانید کفر کنید وقتی قرآن در میان شما هست.

وی با بیان اینکه پیامبرگرامی اسلام (ص) هشدار داده است که از تفرقه جدا جلوگیری و پرهیز کنید تصریح کرد: حضرت رسول (ص) فرمان به پرهیزگاری داده‌اند، اما پرهیزگاری کامل باشد لذا باید از گناه، فساد و معصیت و تمام نافرمانی‌ها دوری کنید.

مولوی اسماعیل‌زهی ادامه داد: عامل دیگر رستگارری که پیامبر گرامی اسلام به آن تاکید کرده چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است و می‌فرمایند تا زمانی که وحدت حاصل نکرده‌اید با مشکل مواجه خواهید شد و زمانی می‌توانید در مقابل دشمنانتان پیروز شوید که وحدت داشته باشید.

وی بیان کرد: انسجام و اتحاد مایه پیروزی و پراکندگی مایه شکست است هر جا تفرقه به وجود آمده شکست در پی داشته و بزرگترین ملت‌ها را نابود کرده است لذا این امر خیلی اهمیت دارد که وحدت داشته باشیم.

امام جمعه اهل‌سنت زاهدان تصریح کرد: وحدت هزینه می‌خواهد و ما باید این هزینه را پرداخت کنیم و مدافع حقوق مسلمانان باشیم و این یکی از محور‌های مهم است که در راستای وحدت مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید به خیر و خوبی دعوت کنیم امر به معروف و نهی از منکر را ترویج و با بدی مقابله و این امر را نهادینه کنیم تا فساد جامعه را فرا نگیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم