Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:43:29 GMT

مقررات دست و پاگیر نباید مانع شکوفایی تولید شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۷۶۶

مقررات دست و پاگیر نباید مانع شکوفایی تولید شود

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» عصر سه شنبه در نشست هفتگی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه افزود: تا جایی که ممکن است باید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کرد.

او عنوان کرد: مشکلات اقتصادی سبب ائتلاف استعدادها می شوند بنابراین باید راه پیدا کرد و اجازه نداد اینگونه مشکلات بر جامعه هزینه های مضاعف تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با حضور متولیان پنج واحد تولیدی استان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و نمایندگانی از بانک ها و خانه صنعت و معدن برگزار شد.

در این نشست پس از بیان سخنان نمایندگان و مدیران واحدهای تولیدی و نیز نمایندگان بانک ها، با رایزنی های صورت گرفته و تأکید رئیس کل دادگستری مبنی بر یافتن راه برای حل مشکلات این واحدها، مقرر شد در بازه های زمانی تعیین شده با اختصاص تسهیلاتی به رفع مشکلات آنها کمک شود و این واحدها در آینده به چرخه تولید و اشتغال برگردند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰هزار نفر دارد.

برچسب‌ها واحد تولیدی رونق تولید تولید داخلی جهش تولید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی رونق تولید تولید داخلی واحد تولیدی رونق تولید تولید داخلی جهش تولید کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان