Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:04:09 GMT

پورتو-میلان؛ طارمی فیکس، زلاتان روی نیمکت

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۷۷۶

پورتو-میلان؛ طارمی فیکس، زلاتان روی نیمکت

ترکیب تیم‌های پورتو و آث میلان برای انجام سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" در سومین هفته از رقابت‌های گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا، از دقایقی دیگر تیم‌های پورتو پرتغال و آث میلان ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ میلانی‌ها از دو مسابقه قبلی خود هیچ امتیازی به دست نیاورده‌اند و مقابل لیورپول و اتلتیکو متحمل شکست شده و قعرنشین جدول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل پورتو مقابل اتلتیکو یک امتیاز ارزشمند به دست آورده و سپس در هفته دوم رقابت‌ها با نتیجه 5-1 مقابل لیورپول شکست سنگینی را متحمل شد.

 

دو تیم برای کسب اولین پیروزی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب به میدان خواهند آمد و این مسئله بر جذابیت بازی خواهد افزود؛ همچنین برای هواداران فوتبال ایران، حضور مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نیز در این مسابقه بسیار حائزاهمیت است و تقابل او با بازیکنی چون زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند جالب‌توجه باشد.

 

هر چند که با نظر استفان پیولی، زلاتان ابراهیموویچ امشب از روی نیمکت میلان بازی را آغاز خواهد کرد اما در طرف مقابل مهدی طارمی امید اول گلزنی پورتو است و کونسیسائو به این مهاجم باتجربه ایرانی برای مسابقه امشب اعتماد کرده است.

 

طارمی پس از گل دیدنی‌اش مقابل لیورپول به دنبال دومین گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2021 است.

 

ترکیب پورتو پرتغال

دیوگو کوستا، ژائو ماریو، امبمبا، په په، وندل، اوریبه، سرخیو اولیویرا، اوانیلسون، اوتاویو، لوئیس دیاز و مهدی طارمی

 

ترکیب میلان ایتالیا

تاتاروشانو، سیمون کیائر، توموری، بالوتوره، کالابریا، تونالی، بن ناصر، لیائو، سالماکرز، کرونیچ و ژیرو

 

این مسابقه از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.

پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

به نقل از ورزش سه تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902733

دیگر خبرها

  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد