Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@09:52:07 GMT

دوومیدانی در حال پوست اندازی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۰۰۱

دوومیدانی در حال پوست اندازی است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی رضایی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: دوومیدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است که در این راستا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوومیدانی در مدتی که گذشت در حال حاضر توانسته‌ایم به خوبی مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی خوب لرستان برگزار کنیم.

رضایی تصریح کرد: در دل این مسابقات تیم ملی نوجوانان و جوانان برای مسابقات آسیایی کویت، جوانان جهان در کره جنوبی و کلمبیا که سال آینده برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

این مسئول گفت: تیم دوومیدانی جوانان کشور امسال به مسابقات قهرمانی جهان با ۸ ورزشکار اعزام شد که برای اولین بار ورودی جهان را کسب کرده و نتایج بسیار ارزنده‌ای و عملکرد مطلوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه در دوهای نیمه استقامت و استقامت سالیان سال در سطح آسیا توانسته بودیم افتخار کسب کنیم، افزود: با برنامه‌ریزی فدراسیون لیگ دوومیدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم یک هیجان، شتاب و روندی در دوهای نیمه استقامت و استقامت ایجاد کنیم.

رضایی گفت: لیگ پیاده روی در کنار لیگ صحرانوردی هم برگزار خواهد شد تا با پتانسیل و استعدادهای موجود در کشور باعث افتخار آفرینی برای دو و میدانی باشیم.

پربیننده ترین عاقبت حمایت سوشا مکانی از تیم الهلال + فیلم ژاوی برنده مصاف با استراماچونی در دیدار ۱۰گله غوغای کرونا در لیگ برتر بسکتبال / ۷ تست مثبت در یک تیم! فرو ریختن سکوی ورزشگاه نایمخن + فیلم سوشا مکانی در میوندالن ۷گل دریافت کرد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دوومیدانی مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا