Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:57:38 GMT

صداهای وحشت آور مریخ منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۰۱۲

صداهای وحشت آور مریخ منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  ناسا مجموعه صداهای باورنکردنی از سیاره سرخ، ضبط شده توسط یک مریخ نورد را منتشر کرد. طوفان‌، تکان خوردن چرخ‌ها و چرخیدن بالگرد Ingenuity ازجمله این صداهااست.

بیشتر بخوانید: 

لحظه پرتاب موشک ماهواره‌بر پروتون-ام به فضا + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مریخ مریخ نوردی فضا پیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلای امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه رضایت خدا را بر رضایت خود در همه صحنه‌ها ترجیح دهید، گفت: حضرت علی (ع) فرمودند: آن چیزی که شما را به آرامش می‌رساند، فقط در جستجوی حق‌بودن است.

وی افزود: انس به حرف حق‌زدن، علاقه به‌دفاع از حق‌ و عزم راسخ برای اجرایی‌ کردن حق برای شما آرامش‌آور است؛ نکند به‌خاطر باطل، تو را در باطل گرفتار کنند، هیچ‌وقت از باطل وحشت نکنید؛ چرا که ترس و وحشت از باطل برای تو گرفتاری ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند برای شما وحشت، رعب و تهدید ایجاد کنند؛ اما هیچ‌وقت باطل قابل ترس و وحشت نیست، از آن پرهیز کنید و این را بدانید، ریشه تقوا در کلمه تمکین به‌حق است.

وی تصریح کرد: امیدوارم رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های زندگی در محیط‌های تربیت وجود داشته باشد و تربیت یک محیط خانواده است؛ بنابراین مسئله اصالت خانواده مهم است و کسانی که دارای اصالت خانوادگی باشند ولو به‌لحاظ مادی در اوج فقر باشند؛ اما آن محیط خانواده برای تربیت آن‌ها مهیا است و محیط دیگر محیط آموزش و تعلیم و تربیت، مدرسه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز معلم و تصریح به این مطلب که نگاه تعلیم و تربیت جامعه به کلاس و رفتار و گفتار معلم است؛ از شهید مطهری به عنوان شخصیتی برجسته و معلمی بابصیرت در صحنه تعلیم و تربیت یاد کرد و پیشرفت یک کشور را  به دانایی، توانایی و تعهد دانست که نقش معلم در هر سه بسیار حساس است.

وی گفت: این بخش، فکرها و ذهن‌ها را شکل می‌دهد و با روایتگری، ذهن‌ها را مدیریت و بر دل ها می تواند حکومت کند؛ بنابراین با یک عرصه حساس و مهم مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه که چه بخواهیم و یا نخواهیم رسانه ها به دو بخش تقسیم می‌شوند، افزود: یک بخش از رسانه‌های دنیا پنهان کردن واقعیت، کوچک کردن مسائل بزرگ و حساس، بزرگنمایی مسائل کم ارزش و دروغ پراکنی را در دستور کار دارند و برای این ماموریت میلیاردها دلار در جای جای جهان امروز هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در برابر این جبهه عظیم و حجیم و نااهل مطبوعات، جبهه مطبوعات فداکار و انسان‌دوست و متعهد و از خودگذشته قرار دارند در حالی که به لحاظ عِده و عُده در این صحنه جنگ تمام عیار همخوانی ندارند و کاملا نامتوازن هستند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه توانسته در دنیای امروز موفق شود تا جبهه حجیم و گسترده مطبوعات ملحد و نااهل را شکست دهد که حاصل شکست آن را در خیابان‌های لندن و آمریکا و اروپا مشاهده می کنید؛ آنجا که پرچم دفاع از مردم مظلوم فلسطین در خیابان‌های آن ها حمل می شود در حالی که جریان حجیم رسانه ای منحط، همه تلاش خود را برای پنهان کردن واقعیات می‌کند تا از ۳۶ هزار شهید با پنهان‌کاری عبور کند؛ اما جبهه ارزشی موفق و پیروز در میدان است که امیدواریم جهان یکپارچه تبدیل به دفاع از مظلوم و عدالت شود تا بستر برای ظهور فراهم شود.

وی ادامه داد: آنچه در شورای امنیت و سازمان ملل در روزهای اخیر اتفاق افتاد این است که حقانیت جریان فلسطین بر همه برملا شده که ۱۲ رأی مثبت از ۱۵ رأی می آورد؛ اما آمریکا این رأی را وتو می کند؛ زیرا او با انسان و انسانیت مخالف است و انگیزه ای برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد و برای همین وتو می کند؛ زیرا تلاش دارد تا آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد، تحت مدیریت او باشد. 

وی افزود: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را  ندارند؛ اما بدانند به فضل خدا کشور فلسطین در آینده به رسمیت شناخته شده و حق مظلوم از  آن ها گرفته خواهد شد، روزی که پیروزی نهایی حماس و جهاد اسلامی و مردم فلسطین آنان را جشن بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • ناسا ردپای حیات بیگانه را در مریخ کشف کرد
  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • کشف گاز متان در سیاره مریخ
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود