Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اگر مردم صداقت را از مسؤولان‌شان ببینند، اعتمادشان برمی‌گردد و پشت حاکمیت و نظام خواهند ایستاد، گفت: سفر‌های رئیسی برای باز کردن گره‌های کور است و جنبه تبلیغاتی ندارد.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان ملی گفت‌وگویی با اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب انجام داده است که بخش‌های مهم آن را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* صداقت مسئولان اعتماد عمومی ایجاد می‌کند

- اعتماد عمومی زمانی به وجود می‌آید که وضعیت مردم بهبود پیدا کند. انتظار مردم از حاکمیت و هر جـریانــی که حاکـم می‌شود در قوای سه گانه، ایــن اسـت کــه امروزشان بهتر از دیروز باشد و وضعیت مناسبی به لحاظ معیشت اقتصادی داشتــه باشنــد. آزادی‌های سیاسی و آزادی بیـان در اولویت‌های بعدی اسـت.

- آنچـه که مهم است این است که مردم صداقـت را از مسئولانشان ببینند. یعـنی در حادثـه یا اتفاقی کــه رخ می‌دهد، مسئولان صادقانه به مردم بگویند به چه دلیلی این تصمیم اخذ شده و پیامد‌های اخذ این تصمیم چیست؟ در این صــورت است که قاعدتا اعتماد مـردم بـرمی‌گردد و پشت حاکمیـت و نــظام خواهند ایستاد.

* در سال‌های اخیر اعتماد از بین رفت

- در سال‌های اخیـر اتفاقاتی رخ داد کــه آن اعتماد از بین رفت. به هر حال روسای جمهور و نمایندگان مجلس قول‌ها و وعده‌هایی می‌دهند که اگر جامه عمل نپوشند آن وقت بی اعتمادی بیشتر دامنگیر خواهد شد.

- ممکن است از دست رفتن اعتماد مردم با سرعت بیشتری انجام شود، ولی حتما ترمیم ناامیدی و بی‌اعتمادی سخت و دشوار است.

* سفر‌های رئیسی برای باز کردن گره‌های کور است و جنبه تبلیغاتی ندارد

- با توجه به اینکه خیلی از مسائل کشور ما با حضور فرد یا مسئولی از بالا دست؛ سرعت عمل می‌گیرد، حضور رئیس جمهور در مناطق مختلف فرصت مناسبی است.

- آقای رئیسی برای سرعت دادن به کار‌ها و باز کردن گره‌های کور در حوزه اجرا می‌رود و جنبه تبلیغاتی ندارد.

- اینکه رئیس جمهور به استان‌ها سفر نکند، حتما خسارتی به کل کشور وارد می‌کند و اگر هم در سفر‌ها زیاد‌ه‌روی کند، باعث می‌شود در راس مدیریت اجرایی کشور حتما خللی ایجاد شود که معاون اول و وزرا نمی‌توانند آن را جبران بکنند.

- حضور رئیس جمهور در پایتخت و اخذ تصمیمات کلیدی اهمیتش بسی بیشتر از سفر‌های استانی است، اگرچه سفر‌های استانی هم لازمه برقراری مناسبات بین ملت و حاکمیت است.

منبع: آرمان ملی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی سفر استانی اقتصاد ایران اسماعیل گرامی مقدم حزب اعتماد ملی جنبه تبلیغاتی ندارد باز کردن گره های کور سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

کد خبر 6088810 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان