Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@02:37:54 GMT

تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۰۶۲

تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو تا پایان سال

تین نیوز

 محسن صالحی نیا در پنجمین میز ساخت داخل قطعات خودرو، افزود:صنعت خودرو به گونه‌ای نهادینه شده که بتواند پاسخگوی ۹۵ درصد از نیاز‌های بازار داخل باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور (ایدرو) با بیان اینکه از قطع حمایت‌ها با عادی شدن شرایط، نگرانی دارند اضافه کرد: اگر در ساخت داخل، ارزان‌سازی با بهبود کیفیت همراه باشد حمایت‌ها از قطعه‌سازان نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌نیا گفت: باید سعی کنیم در مسیر داخلی سازی قطعات حرکت کنیم و این حرکت ساخت داخل باید مستمر باشد در این بین برخی از قطعه سازان کاهش ظرفیت داشته اند که باید دلایل کاهش ظرفیت آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور ادامه داد: همچنین به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای خودروسازان هستیم تا تولید بدون زیان داشته باشند در غیر این صورت به بسیاری از اهداف برنامه‌ریزی‌شده نخواهیم رسید.

صالحی‌نیا با بیان اینکه حفظ حقوق مصرف کنندگان و زنجیره تولید خودرو را نیز مد نظر داریم، گفت: برای کاهش قیمت تمام شده خودرو باید هزینه‌ها را در زنجیره تولید کاهش دهیم ضمن اینکه باید بتوانیم روش‌های مناسب را برای جلوگیری از زیان و اصلاح قیمت‌ها پیدا کنیم.

وی همچنین بر لزوم رصد به موقع واحد‌های تولیدی دارای مشکل و نیز پایش آمار تولیدات کالا به کالا و صنعت به صنعت و رفع مشکلات این واحد‌ها با کمک دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...