Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت نام آشنای پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم گل محمدی با فراموشی خاطره تلخ بازی برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، فصل فوتبالی موفقی را از اهواز استارت بزند.

محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا با اشاره به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: درست است شکست در عربستان انفاق تلخی برای همه پرسپولیسی ها بود اما باید این شکست را به دست فراموشی سپرد و برای موفقیت در آینده تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد بازی الهلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی از روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت و ناهماهنگی بین خطوط و بازیکنان باعث شد ابتکار عمل در دست سعودی ها باشد. در این بازی هیچ کدام از بچه ها در حد و اندازه های خودشان نبودند. این در حالی بود که مشکلاتی که در مسیر سفر به عربستان برای پرسپولیس رخ داد هم مزید برعلت شد تا تیم با تمرکز پایین در این بازی در زمین حاضر شود. با کمال تاسف شرایط میزبانی عربستانی ها هم صددرصد به ضرر ما  بود تا مجموعه ای از این عوامل دست به دست هم بدهد تا باخت تلخ و دور از انتظاری برای پرسپولیس رقم بخورد.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس یکی از لایق ترین تیم ها برای صعود به فینال و قهرمانی در آسیا بود اما روز بد این تیم در این دیدار رقم خورد و متاسفانه این تیم نتوانست به حق و لیاقتش دست پیدا کند اما درهای موفقیت به روی پرسپولیس بسته نشده است. به نظرم باید همه به پرسپولیسی ها کمک کنیم تا این شکست را به دست فراموشی سپرده و خیلی زود به شرایط خوب برای استارت پرقدرت در لیگ بازگردند.

خوردبین تاکید کرد: اگرچه پرسپولیس فرصت ایده آلی را برای قهرمانی  در آسیا را از دست داد اما این تیم هواداران و پیشکسوتانی دارد که فقط حامیان روزهای خوب و بردها و موفقیت های این تیم نیستند. در فوتبال پیروزی و شکست ها طبیعی است و پرسپولیسی ها نشان داده اند فقط در پیروزی ها از تیم شان حمایت نمی کنند. فرق پرسپولیس با تیم های دیگر در چنین شرایطی مشخص می شود که پرسپولیس پیشکسوتان و هوادارانی دارد که در سختی ها و مشکلات تیم را تنها نمی گذارند و راز محبوبیت و تداوم موفقیت های پرسپولیس هم همین موضوع است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آغاز لیگ بیست و یکم و دیدار تیم گل محمدی برابر فولاد در اهواز به خبرنگار برنا گفت: پیروزی و موفقیت برابر فولاد می تواند شروع خوب و پرقدرتی را برای پرسپولیس رقم بزند. در چند روزی که تا برگزاری این دیدار فرصت باقی مانده است باید علاوه بر برطرف کردن مشکلات فنی، تیم از نظر روحی و روانی نیز ریکاوری کند تا اولین پیروزی فصل را رقم زده و کار خود را برای ششمین قهرمانی متوالی با قدرت آغاز کند.

او گفت: یحیی گل محمدی و کادرش در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده اند و عملکرد و تاثیر مثبت آنها در پرسپولیس با یک شکست زیر سوال نمی رود. باید از آنها حمایت کامل شود تا با قدرت کار خود را در بازی های داخلی و فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا عربستان بازی پرسپولیس لیگ قهرمانان عربستان بازی زمین آسیا آسیا پیشکسوتان مشکلات گل محمدی فولاد برنا فولاد مشکلات روحی و روانی یحیی گل محمدی فصل آینده فولاد لیگ برتر قهرمانی سرپرست الهلال هواداران محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟