Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی‌عهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات دیروز در کاخ الشاطی میزبان فرمانده ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات و ژنرال «کنت مکنزی» فرمانده ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» روز سه‌شنبه در کاخ الشاطی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه و جنبه‌های همکاری و هماهنگی مشترک بین امارات و ایالات متحده به ویژه در زمینه‌های دفاعی و نظامی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بن زاید و مکنزی همچنین «تعدادی از مسایل و موضوعات مورد اهتمام مشترک را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند».

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار امارات اخبار آمریکا اخبار امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند