Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائورو ایکاردی کاملاً درگیر رابطه اش با وندا نارا شده است!

بعد از پیروزی 3-2 پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مائورو ایکاردی که با اجازه باشگاه و به علت مشکلات خانوادگی در این بازی حضور نداشت، از طریق حساب رسمی اینستاگرام خود بار دیگر به دلجویی از همسرش پرداخت.

طرفداری | در حالیکه به نظر می رسد وندا نارا قصد بخشش و آشتی با مهاجم آرژانتینی را ندارد، مائورو همچنان ناامید نشده و به تلاش برای جبران ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ساعتی قبل با انتشار عکسی از خود و وندا، نوشت:

ممنونم عشقم که همچنان به این خانواده زیبا اعتماد داری، ممنون که موتور محرک زندگیمان هستی. دوستت دارم. آزرده کردن عزیزان بسیار دردناک است. تنها زمانی التیام پیدا می کنید که بخشش و گذشت کسانی که به آنها آسیب رسانده اید را داشته باشید.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!