Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس فدرال آمریکا (FBI) با یورش به خانه های اولگ دریپاسکا، میلیاردر روس در نیویوک و واشنگتن اقدام به وارسی و جمع آوری اطلاعات از این اماکن کرد. گفته می‌شود این جستجو‌ها در راستای بخشی از پرونده تحقیقاتی اف بی آی انجام شده است.

دریپاسکا یک میلیاردر روس است که به دلیل ارتباط نزدیکش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و نقش احتمالی در مداخله در انتخابات ریاست جمهوری، در سال ۲۰۱۸ مورد تحریم آمریکا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل آمریکا در تایید این خبر اعلام کرد این تحقیقات به منظور تکمیل برخی موارد در پرونده این میلیاردر روس انجام شده است.

دریپاسکا در سال ۲۰۱۶ چند ماهی پائول منافورت، رییس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را به استخدام خود درآورده بود و در سال ۲۰۱۸ به جرم کلاهبرداری و برخی اتهامات وارده مجرم شناخته شد.

مقامات و سخنگوی پلیس فدرال آمریکا در واکنش به انتشار این خبر اعلام کردند این تحقیقات در راستای اجرای قانون انجام شده است و از ارائه توضیحات بیشتر در مورد جزئیات این واکاوی خودداری کردند. وکیل دریپاسکا ضمن تایید این خبر اعلام کرد: این جستجو‌ها در راستای تحریم‌های آمریکا انجام شده است.

لاریسا بیلیوا، وکیل دریپاسکا اعلام کرد: هر دو ملک دریپاسکا در واشنگتن و نیویورک مورد بازرسی ماموران پلیس فدرال آمریکا قرار گرفت. این تحقیقات در راستای تکمیل پرونده تحریمی دریپاسکا توسط مقامات آمریکایی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فدرال آمریکا دریپاسکا میلیاردر روس تحریمهای آمریکا پلیس فدرال آمریکا انجام شده میلیاردر روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان