Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از روز سه شنبه با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. امروز هم ۳ دیدار دیگر این هفته برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

چهارشنبه ۲۸ مهر

گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز / ساعت ۱۶ - ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

اولین نبرد انتقامی لیگ بیست و یکم در سیرجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که تیم متمول گل گهر سیرجان باید به مصاف تیمی برود که در لیگ بیستم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از آن‌ها گرفت. در لیگ گذشته تراکتوری‌ها تنها به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم امیر قلعه نویی در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفتند و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود کردند.

حالا سیرجانی‌ها که یکی از معدود تیم‌هایی بودند که توانستند در خارج از ایران اردوی آماده سازی خود را برای لیگ برتر برگزار کنند،، امیدوارند با وجود عدم همراهی سرمربی پر افتخار خود بتوانند لیگ بیست و یکم را با پیروزی آغاز کنند. البته آن‌ها باید بدانند فیروز کریمی و تیمش به راحتی بازی را از دست نمی‌دهند و به دنبال طلسم شکنی قهرمان نشدن خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان / ساعت ۱۸ - ورزشگاه تختی آبادان

برزیل فوتبال ایران پس از یک فصل نه چندان خوب در لیگ بیست و یکم، هدایت خود را به علیرضا منصوریان سرمربی جوان فوتبال ایران سپرد. منصوریانی که از دوران اوج خود فاصله گرفته، اما اکنون او نیز مانند آبادانی‌ها به دنبال بازگشت به روز‌های اوج خود است. رقیب هفته اول آبادانی‌ها ذوب آهن اصفهان است.

تیمی که در لیگ بیست و یکم با هدایت مهدی تارتار، تیمی مرموز را وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌کند. اصفهانی‌ها که در فصل گذشته و در هفته آخر توانستند جواز باقی ماندن در لیگ برتر را کسب کنند دیگر نمی‌خواهند به روز‌های بد ۲ فصل گذشته خود برگردند و برای این امر شاگردان تارتار باید از هفته اول امتیاز‌های مورد نیاز خود را جمع کنند. ذوبی ها در این فصل یک تفاوت اساسی نسبت به سال‌های قبل دارند و آن هم نبود قاسم حدادی فر، اسطوره این تیم است. حدادی فر پس از ۲۱ سال دیگر در ذوب آهن بازی نخواهد کرد.

استقلال تهران – هوادار تهران / ساعت ۱۸ - ورزشگاه آزادی

آخرین مسابقه هفته اول لیگ برتر نبرد میان اسطوره‌های سال‌های نه چندان دور استقلالی‌ها است. فرهاد مجیدی و رضا عنایتی آبی‌ترین مسابقه فوتبال لیگ برتر را در هفته اول برگزار خواهند کرد.

در یک طرف این بازی تیم هوادار بنفش پوش قرار دارد. تیمی که با هدایت رضا عنایتی خیلی زود به لیگ برتر صعود کرد و حالا این مربی فرصت دارد تا از دانش خود در لیگ برتر استفاده کند و خود را به عنوان مربی بزرگی نشان دهد. هوادار در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و همین موضوع نیز باعث می‌شود آبی‌ها روز سختی را بگذرانند.

در سمت دیگر این بازی استقلال تهرانی حضور دارد که این فصل خود را تنها محکوم به قهرمانی می‌داند. قهرمانی که چند سالی است که آبی‌ها در حسرت آن هستند و همیشه قافیه را به رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیسی‌ها باخته اند.

استقلالی‌ها در این فصل خلاف سال‌های گذشته با همان کادر فنی که لیگ را به اتمام رساندند، لیگ جدید را آغاز کرده اند. اتفاقی که تمام بهانه‌های ممکن را از فرهاد مجیدی گرفته و حالا نگاه تمام هواداران استقلال به مجیدی است.

فرهاد مجیدی که برای بار سوم هدایت آبی‌ها را بر عهده گرفته است، می‌داند که لیگ بیست و یکم شاید آخرین فرصت او برای درخشش به عنوان سرمربی در تیم محبوبش است و حالا باید از هفته اول مقتدرانه شروع کند. مجیدی می‌داند که در این فصل تنها قهرمانی باعث ماندگاری او در استقلال خواهد شد.

جمعه ۳۰ مهر

فولاد خوزستان - پرسپولیس / ساعت ۱۸ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

آخرین دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را می‌توان سوپر جام برگزار نشده فوتبال ایران دانست. پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان، قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران جمعه ۳۰ مهر آخرین مسابقه لیگ بیست و یکم را برگزار خواهند کرد.

در یک طرف این بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکلی کاملا جدید پا به مسابقات لیگ می‌گذارد. فولادی ها فصل جدید را با سرمربی جدید یعنی عبدالله ویسی آغاز خواهند کرد، انتخابی که حتما شرایط فولاد را با زمان جواد نکونام تغییر خواهد داد.

فولادی‌ها که فصل قبل در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفتند، روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارند. شاگردان ویسی حالا خلاف سال گذشته با پنجره نقل و انتقالات باز وارد مسابقات خواهند شد و هواداران خوزستانی در فصل کنونی تنها به دنبال کسب جایگاهی بهتر از ششمی هستند.

در طرف دیگر این مسابقه قهرمان ۵ دوره رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس تهران حضور دارد. شاگردان یحیی گل محمدی که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان شکست بدی را تجربه کرده اند، با تمام وجود وارد لیگ بیست و یکم خواهند شد و تنها رتبه اول آن‌ها را راضی خواهد کرد.

قهرمان ۵ دوره لیگ برتر در این فصل نیز ثبات خود را حفظ کرده است. اتفاقی که از همین امروز آن‌ها را به عنوان اصلی‌ترین شانس قهرمانی لیگ بیست و یکم مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید

بازی تاج و تخت فصل بیست و یک / داستان آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه تراکتور رقابت های لیگ برتر لیگ بیست و یکم فوتبال ایران هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی