Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: روسای هیئت‌های ورزشی بدون برنامه،غیرفعال و غیر ساکن در شهرستان جابجا خواهند شد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی به‌عنوان بازوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بوده و نقش اساسی در توسعه و تعمیم ورزش در ابعاد قهرمانی، همگانی و روستایی را برعهده دارند، اظهار کرد: به همین منظور روسای هیئت‌های ورزشی باید دارای برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل بوده و در تامین منابع مالی هیئت خود خارج از اعتباراتی که اداره ورزش و جوانان در اختیار آنها قرار می‌دهد رایزنی و سیاست‌گذاری داشته  باشند و تنها چشم به اداره ورزش ندوزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند اداره ورزش نیز به‌عنوان متولی ورزش تمام سعی و تلاش خود را در حمایت مالی از  هیئت‌ها و برآورده کردن نیازهای اساسی رشته‌های ورزشی شهرستان داشته و دریغ نمی‌کند و  همواره پیگیر مطالبات خانواده ورزش از مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

صمد پناهی در ادامه از بروز رسانی هیئت  های ورزشی این شهرستان خبر داد و ادامه داد:یکی از برنامه های مهم و قابل توجه اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به هماهنگی بعمل آمده با هیئت های استانی تغییر و جابجایی برخی از روسای  هیئت های ورزشی  اسدآباد خواهد بود.

وی گفت: برخی از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان سالهای طولانی است که رئیس هیئت ورزشی بوده‌اند و عملاً هیچ برنامه و تحرکی ندارند و به همین علت مخاطبان این رشته‌های ورزشی تغییر روسای این هیئت‌ها را بارها از بنده خواستار شده‌اند.

صمدپناهی با بیان اینکه حال نوبت آن رسیده روح تازه‌ای در هیئت‌های ورزشی شهرستان دمیده شود یادآور شد: به همین منظور در این رابطه از ظرفیت و بکارگیری جوانان و افرادی که پتانسیل لازم را داشته و از همه  مهمتر وقت و فرصت کافی برای برنامه‌ریزی و پیگیری مشکلات را دارند استفاده خواهد شد چرا که ورزش شهرستان نیاز به بروزرسانی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها اداره ورزش و جوانان هئیت ورزشی تحرك ورزش همگاني ورزش قهرمانی ورزش روستایی روسای هیئت های ورزشی اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی