Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@17:03:15 GMT

ساعت بازی فوتبال استقلال – هوادار

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۰۸۸

ساعت بازی فوتبال استقلال – هوادار

فرارو: امروز رقابت‌های هفته اول لیگ برتر ایران پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم استقلال، یکی از مدعیان قهرمانی، به مصاف هوادار، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر می‌رود. شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی مهیای دیدار با رقیب ناشناخته می‌شوند که هدایت تیم هوادار به عهده رضا عنایتی، گلزن سابق همین باشگاه استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، این بازی قرار است امروز چهارشنبه ۲۸ مهر و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شود. با توجه به شرایط دو تیم بعید به نظر می‌رسد استقلال برای کسب سه امتیاز این دیدار کار سختی داشته باشد مگر آنکه از آن دست اتفاقات عجیب و غریب رخ دهد. البته به غیر از بازی امروز استقلال، دو بازی دیگر هم برگزار می‌شود که رونمایی از تیم جدید گل گهر می‌تواند جذاب باشد.

برنامه و نتیجه بازی‌های دیروز و امروز

نساجی ۱ - فجرسپاسی صفر
پیکان صفر - نفت م. سلیمان صفر
پدیده صفر - آلومینیوم صفر
سپاهان ۲ - مس رفسنجان صفر

چهارشنبه ۲۸ مهر

گل‌گهر – تراکتور ۱۶:۰۰
استقلال – هوادار ۱۸:۰۰
صنعت نفت – ذوب‌آهن ۱۸:۰۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ به وقت ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در حاضر با مربی‌گری حمید مطهری به مصاف رقیبان می‌رود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت. بررسی پنج بازی آخر دو تیم در رقابت‌های مختنلف نشان می‌دهد که استقلال برتری کاملی دارد و توانسته ۴ بار تراکتور را شکست دهد و تنها یک بار به تراکتور باخته است.

 

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات