Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور با صدور پیامی انتصاب «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه رئیس‌جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض‌های مدیریتی دانست.

شیخ محمدعلی امینی، عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور، ظهر امروز، ۲۷ مهرماه، با صدور پیامی انتصاب «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه رئیس‌جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض‌های مدیریتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام شیخ امینی آمده است:

«رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛ انتصاب و بهره بردن از توانایی‌های افراد شایسته، کاردان و متخصص در مناصب و مسئولیت‌های اجرایی، علاوه بر تسهیل امور در جهت تحقق اهداف عالیه دولت و امور اجرایی، بیانگر اعتقاد قلبی جنابعالی به رکن مهم ولی به غفلت رفته «شایسته‌سالاری» در ارکان اجرایی و مشورتی است.

انتصاب مدبرانه «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، نه‌تنها حکایت از تدبیر و نگاه عدالت‌محورانه جنابعالی در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت به شمار می‌آید، بلکه می‌تواند پایانی باشد بر رفع تبعیض‌های مدیریتی آن هم در شرایطی که به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پا نهاده‌ایم.

از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را در خدمت به اسلام و مردم فهیم و نجیب ایران خواستارم.»

به گزارش ایسنا، «ماموستا عبدالسلام کریمی» با حکم رئیس‌جمهور به عنوان «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب شد. او دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتا و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال ۱۳۷۰ است و فرمانداری شهرستان دیواندره به مدت ۵ سال، ریاست دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج به مدت ۵ سال، معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان به مدت ۵ سال، مدیریت کل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیریت مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور بر رفع تبعیض بهره بردن اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند