Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران در پیامی در توییتر به دیدار خود با وزیر دادگستری عراق اشاره کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «در دیدار با وزیر دادگستری عراق بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور شهید سلیمانی و همراهانشان و تشکیل هرچه سریع‌تر اولین نشست کمیته تحقیقات مشترک تأکید کردم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب آبادی اضافه کرد: «همچنین، درخصوص تعاملات دوجانبه حقوقی و قضائی و حقوق بشری و ضرورت رسیدگی به مشکلات اتباع گفتگو کردیم».

پیش از این کاظم غریب‌آبادی به عنوان نماینده و سفیر ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش فعالیت داشت و اخیرا با پایان ماموریتش به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر ایران انتخاب شده است./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: غریب آبادی عاملان ترور سردار سلیمانی وزیر دادگستری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید