Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شروع لیگ بیست و یکم و دیدار استقلال برابر هوادار که چهارشنبه ۲۸ مهر ماه برگزار می شود، گفت: امیدوارم که امسال یک لیگ پویا را در فوتبال مان شاهد باشیم. لیگی که بتواند ستاره های زیادی را به فوتبال معرفی کند و تیم ملی از این نفرات به خوبی استفاده کند.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته لیگ ما پیشرفت محسوسی نداشت تعطیلات پی در پی باعث می شد تا روند کندی در لیگ به وجود بیاید و هرگز شاهد ظهور ستاره ها در فوتبال مان نبودیم اما باید امیدوار بود که این فصل این اتفاق رخ دهد تا فوتبال ما جذابیت بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان دچار تغییرات زیادی شدند، از کادر مدیریتی، کادر فنی تا بازیکنان و امیدواریم این تغییرات برای استقلال مثبت باشد. استقلالی که در چند فصل گذشته روزهای خوبی را سپری نکرد و دشواری های زیادی داشت و نتوانست هوادارانش را راضی کند.

وی در ادامه گفت: آبی پوشان بعد از تحولات زیاد زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی جوان خود تمرینات شان را شروع کردند. چند بازیکن با تجربه و تاثیرگذار از تیم جدا شدن و جوانانی به استقلال آمدند که باید منتظر درخشش آنها باشیم البته هنوز نقاط ضعفی در تیم وجود دارد که به طور کامل برطرف نشده. دیدارهای تدارکاتی می تواند برای هر تیمی مفید باشد اما تیم ها وقتی در کوران مسابقات قرار می گیرند شرایط شان متفاوت می شود.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: یک بازیکن خارجی به جمع آبی پوشان اضافه شده و قرار است استقلال دو خارجی دیگر را به خدمت بگیرد. امیدوارم بازیکنان خارجی که به استقلال می آیند کیفیت بالایی داشته باشند نه اینکه فقط بیایند و بعد شکایت کنند و باعث دردسر برای استقلال شوند.

وی در مورد دیدار استقلال برابر هوادار که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، گفت: همیشه در هفته های اول لیگ نمی توان انتظار زیادی از تیم ها داشت و آنها را تحلیل فنی کرد. حدود پنج هفته باید بگذرد تا تیم ها جا بیفتند شکل واقعی خود را پیدا کرده و بعد آنها را از نظر فنی تحلیل کرد. هوادار یک تیم ناشناخته است که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، آنالیزی از این تیم صورت نگرفته ضمن اینکه سرمربی این تیم سال ها در استقلال بازی کرده و شناخت خوبی از آبی پوشان دارد.

این پیشکسوت ادامه داد: استقلال اگر می خواهد به قهرمانی دست یابد باید اشتباهات گذشته را تکرار نکند. آبی پوشان در دو، سه فصل اخیر و در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادند که در دور برگشت نتوانستند آن را جبران کنند و همین مساله باعث شد که از قهرمانی دور شوند. بنابراین لازم است از همین هفته اول با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شده تا بتوانند به آنچه که مورد نظرشان است دست یابند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که با شروع لیگ تعداد اندکی از هواداران به ورزشگاه آمده و گرمای خاصی به فوتبال مان ببخشند اما قرار نیست این اتفاق رخ دهد اما امیدواریم هر چه زودتر طرفداران فوتبال بتوانند به ورزشگاه آمده تا هم به بازیکنان محبوب شان روحیه دهند و هم ورزشگاه ها را از سکوتی که دو سال است در آن است خارج کنند.

کد خبر 5329463

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر شاهین بیانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان تکواندو لیگ برتر بسکتبال کشتی آزاد لیگ کشتی یحیی گل محمدی حمید سجادی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی با هواداران تراکتور ندارم، اما تا آخرین نفس با هواداران یک تیم خاص کار دارم.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی بدون گل دیدار تراکتور و استقلال درمورد فحاشی هواداران حریف به خودش، اظهار داشت: هواداران تراکتور همیشه برای من قابل احترام هستند و مهم نیست. هیچ مشکلی با آنها ندارم. اگر طرفداران تراکتور بودند، همیشه برای من قابل احترام هستند و هیچ وقت در تبریز از تماشاگران این شهر عمل ناشایستی ندیدم.

وی افزود: اگر آنها به من حرفی زده باشند به دیده منت قبول می‌کنم، اما اگر تماشاگران و طرفداران منتسب به یک تیم خاص باشند، بار‌ها جواب‌شان را داده‌ام و تا روزی که خدا به من نفس بدهد، با هم کار داریم. بدانند حریف‌شان هستم، اما با طرفداران تراکتوری کاری ندارم.

مربی استقلال درمورد اینکه ظاهرا کینه‌ای است، گفت: کینه‌ای نیستم، اما آدمی هم نیستم که یک چَُگ بخورم و بگویم یک چَک هم در گوش دیگرم بزنید. اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه یک لحظه اسم پرسپولیس را آورد، گفت: گوشتان اشتباه شنید.

وی درمورد بازی توضیح داد: بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. از نتیجه نه، اما از عملکرد بچه‌ها کاملا راضی هستیم. تلاش زیادی کردند و دم‌شان گرم. با کمبود بازیکن روی نیمکت، آنها خیلی بیشتر از حد توان تلاش کرده و انرژی گذاشتند. همین الان برای ما فارغ از هر نتیجه‌ای که در هفته‌های آینده رقم بخورد، قهرمان هستند. قهرمان شویم یا نشویم، به تیم‌مان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا قهرمان نشدن برای این تیم شکست نیست، گفت: خیر. هیچ وقت قهرمان نشدن ما شکست نیست. اگر همین الان یا ۲ هفته دیگر لیگ تمام شود، با هر نتیجه‌ای به تیم افتخار می‌کنم.

هاشمی‌نسب درمورد عملکرد داوری، توضیح داد: یک پنالتی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم. چه قدر درموردش حرف بزنیم.

وی درمورد صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده با مهرداد محمدی، عنوان کرد: خود شجاع می‌داند مهرداد محمدی بازیکنی نیست که بدون توپ یا عمد ضربه بزند. داور هم در آن صحنه تشخیص داد، اما پنالتی صد در صد روی حسین مرادمند سوخت. کمیته انضباطی یا اخلاق می‌خواهند با این حرف‌ها مرا جریمه کنند. ۵۰ میلیون می‌دهم و مشکلی ندارم.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس