Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، شدت ورود به پیک ششم را وابسته به رفتارهای اجتماعی تک تک افراد دانست و افزود: اگر پروتکل های بهداشتی را بیشتر و جدی تر رعایت کنیم، در صورت ورود به پیک بعدی بیماری یک مرحله گذار کوتاه تر، آرام تر و مناسب تر از پیک های گذشته خواهیم داشت.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن ۹۲ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان های گیلان ۳۶۰ نفر بوده که از این تعداد ۵۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه و ۵۶ نفر بدحال هستند و شرایط جسمی خوبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شدت ورود به پیک ششم را وابسته به رفتارهای اجتماعی تک تک افراد دانست و افزود: اگر پروتکل های بهداشتی را بیشتر و جدی تر رعایت کنیم، در صورت ورود به پیک بعدی بیماری یک مرحله گذار کوتاه تر، آرام تر و مناسب تر از پیک های گذشته خواهیم داشت، اما عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عبور از مرحله گذار پیک را طولانی تر و شدیدتر خواهد کرد که همراه با مشکلات زیادی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری پرهیز کنند و گفت: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از وسائل حفاظت فردی به ویژه ماسک هنگام تردد در اماکن و معابر عمومی همچنان از مهمترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کروناست.

مهرابیان، از واکسیناسیون ۸۵.۵ درصدی جمعیت بالای ۱۲ سال استان گیلان در نوبت اول خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۴۲.۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان موفق به دریافت نوبت دوم واکسن خود شدند و فرایند واکسیناسیون با دقت و سرغت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی را اطلاع ثانوی الزامی است، عنوان کرد: راه مقابله با بازگشت گیلان به روزهای بحرانی و مرگبار کرونا، واکسیناسیون و پرهیز از دورهمی های خانوادگی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ورود به پیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت