Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت: ضروری است برای بهره‌مندی تمامی مردم شهرستان از کالا‌های تنظیم بازار، برنامه ریزی برای توزیع این کالا‌ها در مناطق شهری به ویژه مناطق روستایی وکمتر بر خوردار شهرستان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: هدف دولت از عرضه کالا‌های تنظیم بازار استفاده اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اقشار آسیب پذیر وکم درآمد از این کالا‌ها است و باید با هماهنگی لازم فروشگاه‌های موجود در روستا‌های مناطق مختلف این کالا‌ها در دسترس ساکنین آن مناطق قرار گیرد.

او ادامه داد: عرضه کالا‌های تنظیم بازار در مناطق ییلاقی شهرستان باید به نحوی باشد که ایام میانی هفته این کالا‌ها توزیع شود تا ساکنین دایم این مناطق از این کالا‌ها بهره‌مند شوند و در این زمینه نیز برنامه ریزی مناسب ضروری است.

فرماندار تفت تصریح نمود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مرکز استان، مشکلی در عرضه مرغ در شهرستان وجود ندارد و مرغ به‌اندازه نیاز شهرستان تأمین‌شده و در اکثر مناطق شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار مناطق روستایی کالا های تنظیم بازار برنامه ریزی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان

ایسنا/خوزستان اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان خوزستان از تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری شهرستان دزپارت خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این باره به ایسنا، گفت: وجود رودخانه، سد و محصولات و فراورده‌های کشاورزی، لبنی و دامی از جمله ظرفیت‌هایی است که برای گردشگری در آن منطقه وجود دارد.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که دزپارت یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود، بیان کرد: با هدف تقویت گردشگری و بهسازی فضاها و محوطه‌های گردشگری شهرستان، چندین طرح در حوزه روستایی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری صنایع‌دستی تعریف کرده‌ایم.

او با تاکید بر استمرار کار در حوزه آموزش افزود: اگرچه در سال گذشته بیش از ۵۰ دوره آموزشی با رویکرد تقویت جامعه روستایی و گردشگری در روستاهای سطح استان برگزار شد که بخش قابل توجهی از آن‌ها در حوزه شهرستان دزپارت بود، اما این موضوع باید تداوم داشته باشد که به صورت جدی آن رادنبال خواهیم کرد.

ارسطوزاده بیان کرد: برای این‌که جامعه محلی و روستایی برای در دست گرفتن مدیریت و تدبیر گردشگری در ابعاد محلی آماده شود، مستلزم این است که مدیران شهرستانی و ترجیحا بخشداران و دهیاران و نیز شوراهای روستاها در حوزه گردشگری وارد عمل شوند.

او با اشاره به این‌که بعد از آموزش جامعه محلی، روستاهایی که قابلیت گردشگری دارند باید در این زمینه ورود کنند افزود: برای این که اختیار و تدبیر مدیریت امور گردشگری به دهیاران و شوراها واگذار شود، سازوکاری با اداره‌کل امور روستایی تدوین شده است. ضمن این‌که بخش زیرساخت‌ها نیز از راه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت پیش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند