Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در دیدار با همسر سرلشکر خلبان ابراهیم دلحامد ضمن قدردانی از زحمات و صبوری همسر شهید ابراهیم دلحامد اظهار کرد: شهیدان همیشه زنده و جاودانه اند و شهید ابراهیم دلحامد و برادر بزرگوار این شهید والا مقام از جنس مردان مرد بوده، هست و خواهند بود این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدی در ادامه خطاب به همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: قطعا شما به عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبود ایشان سخت ترین دوران را گذرانده اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والا مقام باعث افتخار و سربلندی ایشان شده اید و بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

در ادامه همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: اگر چه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقود الاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند.

وی افزود: حضور شما فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

در پایان واحدی با اهداء لوح تقدیر از همسر این شهید والا مقام تقدیر کرد.

گفتنی است؛ سرلشگر خلبان شهید «ابراهیم دل حامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روزهای جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعث قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت، تاریخ شهادت شهید «دل حامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

کد خبر 5331964 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش رژیم بعث خلیج فارس جنگ تحمیلی موصل فرمانده نیروی هوایی ارتش مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران افغانستان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس محمد باقر قالیباف برجام حسین امیر عبداللهیان مجلس یازدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی لایحه رتبه بندی معلمان شورای نگهبان نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی