Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:21:08 GMT

صفی: امیدوارم راه برای سایر تنیسورها باز شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۸۶۲

صفی: امیدوارم راه برای سایر تنیسورها باز شود

عضو تیم ملی تنیس بانوان کشورمان گفت: با وجود موفقیت‌های اخیر، هیچ اسپانسری برایم پیدا نشده و هیچ نهاد یا منبعی را برای حمایت ندارم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مشکات‌الزهرا صفی پس از موفقیت‌های اخیرش و فاصله اندک تا شرکت در مسابقات گرنداسلم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این جایگاه هستم. با امتیاز مسابقه آخری که شرکت کردم، توانستم رنکینگ جهانی خودم را بهبود ببخشم و الان در رده 138 جهان هستم تا با ریزش پایان سال بتوانم در جدول مسابقات آزاد استرالیا بازی کنم و این اتفاق برای نخستین بار در تنیس کشورمان رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی افزود: امیدوارم این مسیر برای سایر ورزشکاران کشورمان هم باز شود تا بدانند بازی در مسابقات گرنداسلم برای یک ورزشکار ایرانی واقعا کار سختی نیست و بازی در سایر مسابقات مثل یو اس اوپن و سایر گرنداسلم‌های بزرگ جوانان و بزرگسالان دیگر باز شده که سطح تنیس ایران چند برابر پیشرفت کند و جوانان کشورمان نیز خودشان را در این مسابقات نشان دهند.

 

نابغه تنیس بانوان ایران با اشاره به نداشتن اسپانسر برای شرکت در مسابقات آینده گفت: متاسفانه با این رنکینگ اسپانسر ندارم و از من حمایت نمی‌شود و تنها خانواده‌ام به صورت شخصی از من حمایت می‌کنند. آکادمی آپت از من در برخی مسابقات حمایت می‌کند، اما اسپانسری ندارم.

 

وی ادامه داد: بازی کردن در مسابقات خیلی سخت است، چون تعداد محدودی از مسابقات را در طول سال می‌توانم شرکت کنم. به دلیل هزینه‌های هنگفتی که رشته تنیس دارد و با این اوضاع دلار توانستم با همان تعداد محدود مسابقاتی که شرکت کردم، توانستم رنکینگم را ارتقا دهم.

 

صفی در ادامه صحبت‌های خود به خوشحالی اهالی ورزش اشاره کرد و با بیان اینکه این موفقیت‌ها، حمایتی از سوی اسپانسرها را به دنبال نداشته، خاطرنشان کرد: همه خیلی خوشحالند و در رسانه‌ها انعکاس خوبی داشته است، اما هنوز هیچ اسپانسری پیدا نشده و هیچ نهاد یا منبعی را برای حمایت ندارم که از اینجا به بعد بتوانم پرقدرت مسابقات بیشتری را شرکت کنم و رنکینگم بهتر از این شود و جایگاهم برای شرکت در گرنداسلم محکم‌تر شود.

 

وی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: مسابقات گرنداسلم سال آینده برگزار می‌شود و من در جایگاه خوبی از لحاظ رنکینگ قرار دارم. دو، سه مسابقه دیگر را با کمک مربیانم و تیم مدیریت باشگاهم و همچنین خانواده‌ام انتخاب کردیم تا بتوانم رنکینگم را حتی بهتر کنیم تا در رنکینگ جهانی آخر سال در جایگاه زیر صد قرار بگیرم و در جدول مسابقات گرنداسلم استرالیا قرار بگیرم.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس مسابقات گرنداسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم