Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی با اشاره به مصوبات نشست روز گذشته، از پخش جلسات این کمیسیون از طریق سایت تلویبیون و خانه ملت خبر داد. - اخبار سیاسی -

لطف‌الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به جزئیات نشست عصر دیروز کمیسیون متبوعش گفت: دستور کار جلسه دیروز تصویب مواد مختلف آیین‌نامه اداره جلسات کمیسیون بود که در همین راستا 3 ماده از آیین‌نامه شیوه  اداره جلسات به تصویب اعضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طبق ماده یک این آیین نامه، جلسات کمیسیون ویژه مطابق قانون آئین نامه داخلی مجلس اداره خواهد شد. البته یکی از تفاوت‌ها با آیین نامه اداره جلسات صحن این است که در نشست‌های کمیسیون کارشناسان و متخصصان موضوع نیز حضور خواهند داشت و جلسات کمیسیون نیز به شکل زنده از طریق سایت خانه ملت و تلویبیون پخش می‌شود. همچنین بر اساس ماده 2 آیین نامه اداره جلسات، اعضا مصوب کردند که جلسات عادی کمیسیون در روزهایی که مجلس جلسه علنی دارد و نیز جلسات فوق العاده با درخواست کتبی حداقل 8 نفر از اعضای کمیسیون (یک سوم اعضا)‌ و موافقت حداکثر اعضا،  مطابق دستورکاری که از قبل توسط هیئت  رئیسه کمیسیون اعلام شده،‌  تشکیل شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی حمایت از کاربران در فضای مجازی خاطرنشان کرد: البته در تبصره یک این ماده مصوب شد که هیئت رئیسه کمیسیون زمان برگزاری جلسات را به نحوی تنظیم کند که با ساعت تشکیل جلسات سایر کمیسیون‌های تخصصی، مگر در صورت ضرورت آن هم با تشخیص رئیس و تصویب اکثریت حاضر کمیسیون، تداخلی نداشته باشد. همچنین بر اساس تبصره 2 این ماده،‌ در صورتی که اعضا به ضرورت تشکیل جلسات در ساعات برگزاری جلسات صحن مجلس برسند، رئیس کمیسیون می‌تواند با اخذ نظر موافق رئیس مجلس نسبت به برگزاری جلسات کمیسیون اقدام کند. 

 سیاهکلی با اشاره به تصویب ماده 3 آیین نامه اداره جلسات کمیسیون گفت: بر اساس ماده 3،‌  علاوه بر اینکه جلسات کمیسیون با حضور حداقل دو سوم اعضا رسمیت می‌یابد ،‌ تصویب مواد طرح نیز نیازمند رای مثبت حداقل دو سوم اعضای کمیسیون است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی فضای مجازی آیین نامه اداره جلسات جلسات کمیسیون کمیسیون ویژه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اوج سرعت سایت با سرور مجازی
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده + جزئیات
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!