Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در حالی که قرار است تا پایان سال جاری انتخابات تعدادی از فدراسیون‌ها همچون شنا، تکواندو، دوچرخه‌سواری، بوکس، کبدی و ژیمناستیک برگزار شود اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به هیچ عنوان نمی‌توان این اتفاقات را اخلاقی قلمداد کرد.

کار به جایی رسیده که برخی از کاندیداهای ریاست فدراسیون‌ها و عوامل آنها دست به هر کاری می‌زنند تا برنده انتخابات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه اطلاعات اشتباه درباره عملکرد یکدیگر، سیاه‌نمایی علیه مسئولان فعلی فدراسیون‌ها، تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به خصوص شانتاژ رسانه‌ای از جمله اقداماتی است که به وفور شاهد انجام آن هستیم.

در این میان نمی‌توان نقش مسئولان سابق فدراسیون‌ها که عزم خود را برای بازگشت دوباره به فدراسیون‌ها جزم جرده‌اند نادیده گرفت. آنها که به لحاظ عملکرد نتوانسته بودند نمره قبولی بگیرند تنها راه بازگشت خود را تخریب مسئولان فعلی فدراسیون‌ها می‌‌دانند. اثبات این موضوع را می‌توان در مصاحبه‌های آنها مشاهده کرد.

همین حواشی مخرب باعث شده بسیاری از مدیران کارکشته که می‌توانستند در ورزش کشور مثمرثمر باشند عطای کار را به لقایش ببخشند و جای خود را به مدیرانی بدهند که تنها هدف‌شان رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون‌ است. این مدیران علاقه‌مند به خدمت برایشان هیچ فرقی ندارد رئیس کدام فدراسیون و کدام رشته ورزشی شوند؛ همین که عنوان رئیس فدراسیون به آنها اطلاق شود برای‌شان کافی است.

متاسفانه ورزش کشور متاثر از عملکرد ضعیف برخی مدیرانشان رویه‌ای ضد مدیریتی در پیش گرفته و در این میان کسانی که صادقانه و به دور از هیاهو به دنبال پیشرفت رشته‌ ورزشی تحت مدیریت خود هستند متضرر می‌شوند. ای کاش شرایطی فراهم می‌شد تا چنین مدیرانی در فضای آرام‌تری فعالیت کنند و به کسانی که همه انرژی خود را صرف تخریب این مدیران می‌کنند اجازه ترک‌تازی داده نشود.

  بیشتر بخوانید: برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال طبق اساسنامه جدید

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت