Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن کشتی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک برزیل در آذرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب بهترین نتیجه در المپیک ناشنوایان است. علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور شناسایی نفرات برتر در کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در مسابقات المپیک برزیل، قرار است مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان هفته اول آذرماه برگزار شود و پس از مشخص شدن نفرات برتر، اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از اواخر آذر برگزار خواهد شد تا تیم های خود را برای مسابقات المپیک آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک دارید یا خیر؟ افزود: با توجه به این که مسابقات المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، زمان کافی برای آماده‌سازی تیم‌ها وجود دارد و نگران نیستیم.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان پیرامون این پرسش که آیا کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی ترکیه به مدال دست پیدا کرده اند نیز در انتخابی باید شرکت کنند، خاطرنشان کرد: هر کشتی گیری که بخواهد عضو تیم ملی شود باید در انتخابی شرکت کند و هیچ تضمینی برای دعوت کشتی گیران به تیم ملی حتی با وجود کسب مدال در جهانی ترکیه وجود ندارد.

رضایی همچنین درباره تغییرات در کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در المپیک، گفت: در این زمینه پس از جلسه با مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تصمیم لازم گرفته خواهد شد.

وی در پایان افزود: تلاش بر این است که با انتخاب بهترین کشتی گیران برای المپیک ناشنوایان، بهترین نتیجه را در برزیل کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران