Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدسعید کریمیان مدیرکل انتقال خون کردستان اظهار کرد: با وجود شرایط حاکم ناشی از اپیدمی کرونا خوشبختانه امسال مشکلی در جهت تامین نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مراکز درمانی استان کردستان نداشتیم و گا‌ها با توجه به شبکه خونرسان کشوری چندین محموله خون به دیگر استان‌های نیازمند کشور نیز ارسال کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نباید فراموش کرد که نیاز به خون یک نیاز همیشگی است و همچنین به دلیل محدود بودن تاریخ نگهداری خون‌های اهدای لذا لازم و ضروری است که مردمان نوع دوست همواره در این امر خداپسندانه مراتب جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون کردستان ادامه داد: از میان مراجعه  ۱۶هزار و ۱۹۳ نفر به مراکز خونگیری، ۱۳ هزار و ۷۱۵ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند.

کریمیان گفت: از افرادی که موفق به اهدای خون شده اند ، ۱۲  هزار و ۷۴۹ مرد و  ۹۷۴ نفر زن بوده اند.

کریمیان به اهدای خون افراد مبتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: بیماران کرونایی ۲۸ روز بعد از بهبودی می توانند  جهت اهدای خون اقدام کنند.

۲۰ مرکز درمانی مصرف کننده خون در استان کردستان وجود دارد و ۲ مرکز انتقال خون ثابت در سنندج و سقز نیز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون فرآورده های خونی کردستان اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی