Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد امروز (چهارشنبه) در مراسم تقدیر از مدال‌آوران دانشگاه آزاد اظهار داشت: به توصیه کمیته بین‌المللی المپیک باید ورزشکاران را برای زندگی آماده کنیم و آموزش بهترین راه برای رسیدن به آن است که دانشگاه آزاد در این مسیر موفق بوده است. مدیران ورزشی ما محصول همین آموزش در دانشگاه آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه دانشگاه آزاد به ورزشکاران حمایتی و سرمایه‌گذاری روی مدال‌آوران است. دانشگاه آزاد در قالب تیم‌های باشگاهی آنان را حمایت می‌کند.

علی‌نژاد ادامه داد: خدمات ورزش و دانشگاه متقابل است و حضور در کنار این قهرمانان برای هر دانشجویی انگیزه است. برنامه‌هایی برای تربیت مربی داریم که با کمک دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیکی، پارالمپیکی و مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی در سالن مرکز کتابخانه دکتر حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه مهدی علی نژاد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه دانشگاه آزاد مدال آوران علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد