Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرفهای غلامرضا رفیعی در یک برنامه تلویزیونی از شبکه سوم سیما اعتراض شدید و واکنش داوران فوتبال ایران را در پی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران یک داور و البته کمک‌داور بازنشسته به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شده و یک داور دیگر هم در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور دارد، مشاور حقوقی رئیس فدراسیون ، اتهام سرقت به داوران بین المللی ایران زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعاهای عجیب رفیعی مشاور شهاب عزیزی خادم که در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد به حدی اوضاع ایران خراب است که داوران و کمک داوران بین المللی ما وقتی به رقابت های خارجی می‌روند باد توپ را خالی می‌کنند و آن توپ را داخل کیف خود می گذارند و به ایران می آورند، عصبانیت داوران و کمک داوران بین‌المللی را به دنبال داشته است.

در همین خصوص علی میرزابیگی یکی از کمک داوران جوان و بین المللی ایران از غلامرضا رفیعی خواست بابت این حرف های عجیب و متهم کردن جامعه داوری به دزدی و کارهای سخیف از جامعه داوران عذرخواهی کند.

 

همچنین علی خسروی داور بازنشسته نیز در پستی خواستار عذرخواهی سریع این مقام فدراسیون فوتبال از داوران شد.

 

از وعده افزایش چندبرابری دستمزد و تغییر اسپانسر تا انگ دزدی

داوران فوتبال ایران که در بدو ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال وعده های بسیاری از رئیس جدید شنیدند تا امروز نه تنها آن وعده‌ها را عملی نمی بینند بلکه حالا بار سنگین اتهامی عجیب را نیز با خود حمل می‌کنند.

آیا عزیزی خادم موافق صحبت های مشاور خود در تلویزیون است که در این مورد سکوت کرده؟ اگر مخالفتی با این ادعاهای جنجالی دارد چرا تا امروز اقدامی درباره اصلاح یا برخورد با آن نکرده است!

وعده افزایش سریع دستمزد قضاوت داوران که بعدها با ‌ورود افشاریان ملغی شد و دیگر اثری از آن نیست. مذارکات با شرکت نفتی که اسپانسر داوران کشور بود هم به جایی نرسیده و با شروع لیگ مشخص نیست که آن قرارداد حمایت به کجا کشید. عزیزی خادم اصرار داشت که قرارداد قبلی را قبول ندارد و مبلغ آن بسیار بسیار کمتر از حق داوران است اما تا امروز هیچ خبری در مورد فسخ و عقد قرارداد جدید با چندبرابر قیمت اسپانسر قبلی دیده نشده است تا این هم به طرح‌های اقتصادی بی‌ثمر رئیس جدید فدراسیون اضافه شود.

 

حالا بدون افزایش دستمزد وعده داده شده، تهمت دزدی در سفرهای خارجی به داوران برجسته فوتبال ایران هم زده می‌شود که برای این قشر تحمل پذیر نیست.

 

داوران ایران بدون ابزار روز دنیا در معرض اتهام تبانی و فساد

امکانات پیشرفته کمک به داوران در فوتبال دنیا معمولا با چند سال تاخیر به ایران می‌رسد.

از ماجراهای هدست و گوشی برای ارتباط رادیویی داوران گرفته که مشکلات گمرکی را بهانه عدم ورود آن کرده بودند تا سیستم کمک داور ویدئویی که هنوز به شکل شو و نمایش در ورزشگاه آزادی نشان داده می‌شود و باعث شده با هر اشتباه داوران، موجی از انگ تبانی و فساد دامن داوران داخلی را بگیرد.

به نظر می‌رسد قضاوت در بازی‌های داخلی،  جز خطر حمله هواداران افراطی،  مربیان و بازیکنان عصبانی از شکست، اتهام جانبداری و تبانی و سرانجام ماه‌ها حقوق معوقه چیزی برای داوران به همراه ندارد و اگر هم به سطح بین المللی برسند هم یک مقام رسمی فدراسیون کشور علنا به آنها اتهام دزدی می‌زند و با وجود دو سه داور بازنشسته در ترکیب مدیران ارشد فدراسیون فعلی، بازهم صدای این جماعت به جایی نمی‌رسد.

نویسنده: صادق لودریچه

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی فدراسیون فوتبال داوران فوتبال دزدی غلامرضا رفیعی عزیزی خادم اتهام سرقت ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی داوران بین المللی فوتبال ایران عزیزی خادم کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد