Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مصاحبه ای با رادیو گفت و گو در خصوص عملیات اسکورت ناوگروه ۷۷ گفت: بر اساس تقویت دیپلماسی دفاعی و آمدوشد با کشورهای برادر و دوست، با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر ایران در عمان، بازدیدی را داشتیم و ناوگروه ۷۷ در بندر عمان پهلوگیری کرد و هم اینک در آنجا استقرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص رفع تهاجم دزدان دریایی نسبت به نفت‌کش ایرانی گفت: اولویت ما حفظ امنیت خطوط کشتیرانی است؛ خاصه خطوط خودی و شناورها و نفتکش‌ها تا تجارتِ ایرانی اسلامی با موفقیت شکل گیرد و در این راستا منطقه را آلوده می‌دانیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: خلیج عدن از حیث حضور قایق‌های دزدان و تروریسم دریایی، آلوده و خطرآلود است و سعی داریم با حفظ توان خودی، وقتی عزیزان مورد تهدید واقع می‌شوند، به‌موقع در صحنه حضور یابیم و در عملیات اخیر نیز به‌سرعت حاضر شدیم و ضمن مقابله با قایق‌های تهدیدزا، امنیت را برقرار کردیم.

وی ادامه داد: در این شرایط عمدتاً تلاش داریم این قایق‌ها را از منطقه دور کنیم و به حفظ امنیت دست یابیم؛ دیدگاه ما تقابل‌های انهدامی نیست؛ مگر اینکه آن‌ها به تذکر ما گوش نکرده و رفتار و حرکت‌هایی که از سوی ناوگروه می‌بینند را موردتوجه قرار ندهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروزه بنا به سیاست و تدابیر ابلاغ شده توانسته‌ایم بر قله افتخار بایستیم و با توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای را به کار گیریم، گفت: دستاوردهای امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و به‌زودی زیر دریایی‌های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.

ایرانی همچنین از تولید قریب‌الوقوع ناوشکن‌های سنگین خبر داد و گفت: کلاس جماران و سهند نیز در قالب چند فروند ناوشکن در دست ساخت است و طی ماه‌های بعد اخبار آن را ارائه خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با همدلی و دریافت همه فرامین مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم می‌زنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی برسانیم.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

یک استارتاپ محیط‌زیستی ایرانی در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، استارتاپ محیط‌زیستی جامُش در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد.

آنها با شروع این طرح در جزیره زیبای هرمز در خلیج فارس توانسته‌اند بخش مهمی از این زباله‌های دیرتجزیه‌پذیر را بازیافت و زمین جزیره را پاکسازی کنند و در تلاش برای رسیدن به پسماند صفر در این جزیره شگفت‌انگیز هستند.

مدل تأمین مالی استارتاپ‌ها در ایران اشتباه است!/ چرا استارتاپِ شتاب‌دهنده قادر به دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه نیست؟

پسماندهای شیشه‌ای بدلیل وجود سیلیس می‌تواند جایگزین سیمان در بتن قرار گیرد. از آنجایی که تولید سیمان با استخراج منابع طبیعی و تولید گازهای گلخانه ای همراه است؛ استفاده از پودر شیشه‌های بازیافتی به جای سیمان علاوه بر مقرون به صرفه بودن و افزایش استحکام بتن، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از پودر شیشه در صنایع دستی، مجسمه‌سازی، ساخت کاشی، سرامیک و… نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها