Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسرین فائق روز چهارشنبه به ایرنا گفت: مازیار اسدی از تهران،مریم آل مومن دهکردی از شهر کرد، احمد تاجی از شهر کرد و سمیه زارع پور از کیش برگزیدگان بخش اصلی عکس و در بخش عکس کیش نیز علیرضا عامری اردستانی، ایوب قادری، منیره رسول زاده حسینی و امیر حسین یگانه به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.
فائق اظهار داشت: برندگان بخش مجموعه عکس نیز محمد آهنگراز اهواز، حمید سبحانی از مشهد و علی اصغر فیض اللهی از بیجار کردستان و برگزیدگان بخش موبایلی نیز سید علی رضویان از بیجار، جابر غلامی از اراک و میترا مهتریان از تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ۱۰ برگزیده بخش ادبی را نیره جهانبین از رشت، محمدابراهیم هویدا مژدهی ( بهرام مژدهی) از گیلان، غلام امینی دومشهری از میناب، حیدر منصوری از بوشهر، امین عمویی از تهران، مریم اکبر پور از کیش، قاسم بای (ساحل) از گلستان، سمیرا یکه‌تاز از زرندیه، احسان قصدی از تهران و محسن کاویانی از تهران اعلام کرد.
دبیر اجرایی دومین عکسواره سراسری محرم کیش یاد آور شد: این عکسواره هرساله توسط مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ترویج فرهنگ حسینی با استفاده از هنر و ادبیات برگزار می شود.
وی افزود:  دومین عکسواره سراسری محرم کیش در بخش عکس از ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ با محوریت مناطق آزاد کشور آغاز شد و بعد از ۲ هفته از شروع به کار، با توجه به استقبال هنرمندان سراسر کشور پذیرش آثار خود را به صورت ملی ادامه داد .
فائق یاداوردشد: عکاسان سراسر کشور تا تاریخ چهارم مرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند و در پایان مهلت ارسال آثار، ۱۹۰ نفر از عکاسان با یک هزار و  ۱۰۰ قطعه عکس و ۵۰ مجموعه عکس در چهار بخش تک عکس، مجموعه عکس، عکس موبایلی، و عکاسان کیش در این عکسواره شرکت کردند.
دبیر اجرایی دومین عکسواره سراسری محرم کیش درباره منتخبین بخش ادبی گفت: بیش از ۲۰۰ اثر ادبی از ۶۰ شاعر به دبیرخانه عکسواره محرم کیش ارسال شد که از این تعداد، ۱۵۰ شعر و جمله‌ی ادبی به مرحله‌ی داوری رسیدند.
هیات داوران بخش عکس آجاسم غضبان پور، مجید نورالله پور و خانم الهه عبداله آبادی و بخش ادبی ابراهیم حسن‌بیگی، دکتر محمود اکرامی‌فر و دکتر نغمه مستشارنظامی بود.

برچسب‌ها کیش ماه محرم جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش ماه محرم جزیره کیش کیش ماه محرم جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»